آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » پخش صوت » دانلود پلیر موزیک مدرن و زیبا Qmmp 2.1.6 + Skins

نرم افزار Qmmp

Qmmp نام یک پخش کننده موزیک مدرن می باشد که امکان شنیدن موسیقی در یک محیط جذاب و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی را برای شما فراهم می کند. اگر شما با نرم افزار معروف Winamp آشنا باشید حتما بر اینکته نیز واقف هستید که این ابزار یک روش ساده تر برای پخش فایل های صوتی می باشد. ، Qmmp انتخاب ایده آل و شبیه به نرم افزار معروف Winamp می باشد ، اما کمتر شلوغ می باشد و دارای امکاناتی فراتر می باشد.

Qmmp ظاهر بصری زیبا و کاربرپسندذ دارد و علاوه بر آن قابلیت اسکین پذیری و تغییر ظاهر از قابلیت های این ابزار می باشد. کنترل های اصلی فایل های صوتی نظیر مکث ، توقف ، پخش مجدد و تکرار به خوبی در این ابزار گنجانده شده است ، همچنین نرم افزار دارای اکولایزر برای تنظیم صدا به دلخواه شما می باشد. نرم افزار قابلیت ایجاد لیست پخش و پخش فرمت هالیی نظیر MP3, WAV, OGG, APE, OGA, FLAC, WMA, TTA, MPC, OPUS, SND, AIFF and SPH را دارا می باشد. پلاکین های صوتی در این ابزار قابلیت استفاده دارند.


دانلود Qmmp

✅ نام نرم افزار Qmmp ❤️ تعداد دانلود 19919
⭐نسخه نرم افزار 2.1.6 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 17 مگابایت

 قابلیت های اصلی Qmmp 


- پشتیبانی از فرمت های مختلف: Qmmp قادر است فرمت های موسیقی متنوعی را پخش کند، از جمله MP3، Ogg Vorbis، AAC، FLAC، WAV و بسیاری دیگر.

- پشتیبانی از پلاگین ها: با استفاده از پلاگین های مربوطه، می توانید قابلیت های اضافی را به Qmmp افزوده و آن را سفارشی کنید. برخی از پلاگین های موجود شامل پلاگین های اکولایزر، پوسته های گرافیکی، پشتیبانی از اسکریپت ها و غیره می باشند.

- پخش لیست های پخش: شما می توانید لیست های پخش خود را در Qmmp ایجاد کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین، می توانید لیست های پخش محبوب خود را ذخیره و بارگیری کنید.

- مدیریت کتابخانه موسیقی: Qmmp امکاناتی برای مدیریت کتابخانه موسیقی شما فراهم می کند. شما می توانید موسیقی ها را بر اساس هنرمند، آلبوم، سال یا دسته بندی دیگر مرتب کنید و جستجوی سریع در کتابخانه خود داشته باشید.

- قابلیت تغییر پوسته: Qmmp اجازه می دهد تا شما پوسته های گرافیکی را تغییر داده و ظاهر نرم افزار را به دلخواه خود تنظیم کنید.

- کنترل پخش: شما می توانید با استفاده از کلیدهای میانبر یا صفحه کلید، پخش را کنترل کنید. قابلیت هایی مانند پخش، توقف، جستجو، پرش به قسمت بعدی یا قبلی، تنظیم صدا و غیره در دسترس شماست.

پسورد فایل :
کپی