آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر صوت » دانلود و نصب Audacity 3.4.2 نرم افزار ضبط و ویرایش فایل های صوتی

Audacity

Audacity نام ابزار قدرتمند برای ضبط و پخش فایل های صوتی می باشد. توسط این نرم افزار قادر به ایمپورت و اکسپورت فرمت های معروف صوتی نظیر WAV, AIFF یا MP3 می باشید. با این ابزار قادر به ویرایش اصوات ، کپی ، چسباندن و برش فایل های صوتی ( همراه با برگشت نامحدود ) ، میکس تراک ها و اضافه کردن افکت های مختلف به فرمت های صوتی می باشید.

فرکانس هاص یوتی توسط نموادر های گراف به صورت حرفه ای نمایش داده می شود ، می توانید به راحتی به هر نقطه از صوت دسترسی پیدا کرده و ان را ادیت نمایید. نرم افزار برای پلفتروم های مختلفی راائه شده است که در ادامه نسخه ویندوز نرم افزار آماده دانلود می باشد.


دانلود Audacity

✅ نام نرم افزار Audacity ❤️ تعداد دانلود 19086
⭐نسخه نرم افزار 3.4.2 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 23 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Audacity

 

- ضبط صداهای زنده

- تبدیل صدا های ضبط شده به cd یا صدای دیجیتالی

- ویرایش فرمت های MP3, WAV یا AIFF

- برش ، کپی و میکس اصوات

- تغییر سرعت ضبط


راه اندازی آسان و رابط کاربری گرافیکی تمیز


فرآیند نصب بسیار سریع اجرا می شود و هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند رابط کاربری فوق العاده است. شامل یک نوار منو، چندین دکمه و یک صفحه است که در آن می توان شکل موج هر آیتم آپلود شده را مشاهده کرد.

ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، به خصوص اگر قبلاً با یک نوع محصول مشابه کار نکرده اید. با این وجود،در بخش های مختلف راهنمای جامع ارائه شده است که به شما در آموزش Audacity کمک می کند.


Audacity


افزودنی ها و گزینه های ویرایش ساده


این ابزار دارای پشتیبانی از وارد کردن ، پردازش و ذخیره فایل های WAV، FLAC، AIFF، AU و OGG Vorbis است. همراه با مجموعه ای از پلاگین ها و افکت ها، این نرم افزار می تواند به شما در زمینه ضبط/پخش صدا، میکس آهنگ و تجزیه و تحلیل کمک کند.

Audacity می تواند چندین کانال را به طور همزمان با نرخ بیت بالای میکروفون، دستگاه های USB یا Firewire ضبط کند. عملیات ویرایش ساده صدا را می توان از طریق ویژگی های برش، کپی، چسباندن و حذف انجام داد، در حالی که میکس را می توان از چند کلیپ به دست آورد، همچنین عملکرد "Draw" اجازه می دهد تا نقاط نمونه را تغییر دهید.


جلوه هایی برای بهینه سازی و استفاده، و انجام تجزیه و تحلیل صوتی


لیست غنی از افکت ها شامل پردازش نویز، یکسان سازی، باس، فیلترهای بالا و پایین و همچنین فیلترهای تقویت، محو شدن و خروج، نرمال سازی، معکوس، اکو و فیلترهای فازر است. افکت های اضافی را می توان به برنامه اضافه کرد، زیرا از افزونه ها پشتیبانی می کند.فرکانس‌ها را می‌توان از طریق نماهای طیف‌گرام مشاهده کرد، در حالی که طیف Plot به کاربران امکان تجزیه و تحلیل فرکانس‌ها را می‌دهد.
در مجموع، Audacity از طریق ویژگی‌های فراوان همراه با سهولت استفاده و دسترسی، عالی عمل میکند. سرعت پردازش مناسب است و نتایج با کیفیت صوتی عالی هستند.عملکرد سیستم به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و ما در تست‌های خود با هیچ فریز یا باگی مواجه نشدیم. 


می توانید از Audacity استفاده کنید


• ضبط صدا به صورت زنده.
• نوارها و رکوردها را به ضبط دیجیتال یا سی دی تبدیل کنید.
• فایل های صوتی Ogg Vorbis، MP3، WAV یا AIFF را ویرایش کنید.
• برش، کپی، اتصال یا ترکیب صداها با هم.
• سرعت یا زیر و بم یک ضبط را تغییر دهید.

پسورد فایل :
کپی