آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود نرم افزار AVS Video Editor 9.9.4.412 ابزاری حرفه ای جهت ویرایش ویدیو و فیلم

ابزاری حرفه ای جهت ویرایش ویدیو و فیلم AVS Video Editor 7.0.1.258

AVS Video Editor یک ابزار کامل جهت ویرایش و پردازش فرمت های مختلف ویدیویی می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به گرفتن عکس از محیط ویدیوها ، اضافه کردن افکت های متنوع ویدیویی ، ساخت و رایت DVD ، تبدیل ویدیو به فرمت های معروف ویدیویی ، تبدیل ویدیو برای اجرا در آیپاد و اندروید و سایر گوشی های همراه می باشید.

AVS Video Editor از تاممی فرمت های محبوب فیلم و ویدیو پشتیبانی می کند. ویرایش و تبدیل ویدیو به فرمت هایی نظیر AVI, VOB, MP4, DVD, WMV, 3GP, MOV, MKV, H.263/H.264 از کارهای مهم این نرم افزار به شمار می رود که در ادامه به توضیحات کامل این نرم افزار خواهیم پرداخت.


دانلود AVS Video Editor

✅ نام نرم افزارAVS Video Editor❤️ تعداد دانلود45738
⭐نسخه نرم افزار9.9.4.412🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل178 مگابایت

ویرایش و اضافه کردن افکت های فانتزی : برش ، چرخش ، ادغام و میکس ویدیو ها با این نرم افزار بسیار آسان است ، همچنین قادر به اضافه کردن بیش از 300 افکت متنوع و همچنین چسباندن زیر نویس و افکت های صوتی با این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

 

ویرایش سرعت فیلم های HD : مدیریت فیلم های AVI HD, WMV HD, TOD, AVCHD, MOD, MTS/M2TS که به صورت hd می باشند و همچنینی مدیریت کش این نوع از فیلم و سرعت پخش فیلم های HD از منو های این نرم افزار قابل دسترسی می باشد.

avs-video-editor

 

کار روی فیلم های Blu-ray : توسط نرم افزار قادر به ویرایش فیلم های بلوری می باشید ، همچنینی قادر به اضافه کردن منوهای مخصوص به این نوع از فیلم هاخ واهید بود. رایت وب تبدیل فیلم های بلوری نیز از دیگر کارهای این نرم افزار می باشد.

 

ضبط ویدیو : AVS Video Editor قادر به ضبط فیلم از وبکم ، نوارهای vhs و همچنین ضبط فیلم از صفحه نمایش و ذخیره آن روی هارد دیسک و یا رایت آنها می باشد.

 

اشتراک گذاری آسان و آنلاین ساخته شما : شما بعد از اتمام کار روی فیلم می توانید فیلم های خود را به راحتی در شبکه های اجتماعی نظیر Facebook, Flickr, MySpace به اشتراک بگذارید.

پسورد فایل :
کپی