آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » نمایش فیلم » دانلود اضافه کردن کدک های صوتی و تصویری به ویندوز ADVANCED Codecs for Windows v15.5.1

اضافه کردن کدک های صوتی و تصویری به ویندوزهای 7 / 8 / 10 با ADVANCED Codecs for Windows v4.90

دانلود ADVANCED Codecs for Windows

 افزودن کدک های صوتی و تصویری به ویندوز

 

برای نصب این نرم افزار اول برای کسانی که معنی کدک برای آنها گنگ است کمی توضیح دهیم ، کدک عبارت از است از نرم افزاری که برای پخش فایل چند رسانه ای به پلیر نصب شده شما کمک می کند ، مثلا وقتی شما یک قطعه فیلم را پخش می کنید اگر پلیر شما فرمت را شناسایی نکند قادر به پخش ان نمی باشد. پلیر نصب شده ویندوز بی شک دارای معایبی می باشد و قادر به پخش طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری نمی باشد و برخی اوقات شما حتی با نصب ابزارهای اضافی و نرم افزار دمختلف قادر به پخش فرمت خود نخواهید بود ! اگر می خواهید فرمت های پخش شده توسط پلیر ویندزو و پلیر های نصب شده در آن را افزایش دهید شما باید از ابزارهای کدک استفاده کنید. قبلا در پاتوق یو نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack را نیز معرفی کرده بودیم ، در این پست نیز یک ابزاری که به تازگی بسیار محبوئب شده است را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم.

ADVANCED Codecs for Windows

نام ابزاری است که قادر به اضافه کردن طیف گسترده ای از فرمت های صوتی و تصویری به پلیر ویندوز می باشد ، با نصب این نرم افزار شما از داشتن هر پلیر دیگری بی نیاز می شوید زیرا پلیر نصب شده ویندوز قادر به پخش اکثر فرمت های رایج و حتی فرمت های گمنام خواهد بود. لطف دقت کنید این ابزار قابلیت نصب روی ویندوز xp را ندارد و فقط روی ویندوزهای 7 و 8 و 10 کار می کند.
پسورد فایل :
کپی