آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » سیستم عامل » دانلود رایگان سیستم عامل ایرانی و چند منظوره قاصدک - Ghasedak OS

دانلود رایگان سیستم عامل ایرانی و چند منظوره قاصدک - Ghasedak OS

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/ لینوکس مورد استفاده برای سازمان های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی می باشد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم افزار های فنی مهندسی همچون نرم افزار های اداری و دفتری، نرم افزار های فنی و مهندسی، نرم افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم افزار های آن برای اهداف مختلف شده است. سیستم عاملی که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت

دانلود رایگان سیستم عامل ایرانی و چند منظوره قاصدک - Ghasedak OS

از جمله مهمترین مزایای این سیستم عامل میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- سازگاری 100% با گونه های مختلف سخت افزار موجود
- پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای کاربردی مانند Office, CAD, Adobe/3D و نظائر آن
- پشتیبانی از نرم افزارهای تحت ویندوز
- پشتیبانی کامل از زبان و خط فارسی و لاتین
- پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی
- بدون نیاز به جداسازی شبکه سازمان از شبکه اینترنت
- قابلیت شخصی سازی فوق العاده
- بیش از 5 برابر سریعتر از ویندوز
- بیش از 2 برابر سریعتر از اپل
- محیط گرافیک جذاب و زیبا
- امکان تولید و اختصاصی سازی برای سازمانها برای مقاصد خاص (مثلا سیستم عامل مخصوص منشیان، مدیران، مهندسین و ...)

دانلود رایگان سیستم عامل ایرانی و چند منظوره قاصدک - Ghasedak OS

قابلیتـــــــــــها:
سبک و قابل حمل بودن، استفاده از سیستم عامل بدون نیاز به نصب مستقیم روی دیسک سخت، تشخیص کلیه درایور های سخت افزاری، اتصال به شبکه و پشتیبانی از شبکه های دیگر سیستم عامل ها از جمله ویندوز، تامین نیاز های حراستی و امنیتی سازمان های دولتی و خصوصی و نصب آسان و سریع نرم افزار از روی دیسک و شبکه از مهمترین قابلیت های این سیستم عامل می باشد.

سفارشی سازی:
قابلیت شخصی سازی این سیستم عامل برای مصارف خاص یکی دیگر از مشخصه های آن است. کاربران می توانند یک سیستم عامل شخصی سازی شده متناسب با ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز خود را داشته باشند. سیستم عامل قاصدک مبتنی بر سیستم عامل گنو/ لینوکسی بوده که در عین داشتن قابلیت های ذکر شده توانایی شخصی سازی شدن با توجه به نیاز افراد را دارد.

دانلود رایگان سیستم عامل ایرانی و چند منظوره قاصدک - Ghasedak OS

Patoghu روش نصب:
پس از دانلود تمام پارت ها، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.


Patoghu قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار پاتوق یو تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

- وب سایت سازنده:
قاصدک دات آی ار

 

 

دانلود فایلدانلود - پارت اول با لینک مستقیم - حجم 1 گیگابایت

پسورد فایل :
کپی