آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » دیگر » اخبار سایت » زلزله آذربایجان و همدردی با عزیزان آذری زبان
زلزله در تبریز

هموطنان آذری ، تمام ایران در سوگ تو بنشسته است ..بنگر اطرافت را  ، ترک ، لر ،کرد، بلوچ و  ... در ماتمت شریک اند.کاش می شد مرهمی بر دلت گذاشت...تسلیت تیم پاتوق یو را در از دست دادن عزیزتان پذیرا باشید،
از تمامی مردمان سرزمین پارس، ایران عزیز تقاضا داریم امروز و فردا با مراجعه به پایگاه های انتقال خون در سرتاسر کشور نسبت به انجام وظیفه ی انسانی و ایرانی خود ، کمال هموطن دوستی را به همگان اثبات نمایند.همچنین می توانید کمک های نقدی را به بانک های مربوطه اهدا نموده، هلال احمر آماده دریافت كمك های مردمی جهت زلزله زدگان آذربایجان شرقی می‌باشد.

ضمن ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه دردناک زلزله زدگان مرداد ماه ۹۱ آذربایجان شرقی، کمک مالی خود را به زلزله زدگان میرساند  . رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسألت میکنیم. هم وطن عزیز دیشب در چه حالی در سفره افطار نشستی ! امروز کجا و در چه حالی در سفره افطار نشستی و با چه افطار کردی !! با دو قرص نان و دو حبه خرما یک برای خودم و یکی برای تو !!! دست در دست هم دهیم ای هم وطن .عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی ۶٫۲ و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ˈ ریشتر ˈ به ترتیب شهرستان های اهر و ورزقان در آذربایجان شرقی را لرزاند این دو شهرستان به ترتیب با ۱۵۰ و ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶ و ۹۷ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان قرار دارند. و همچنین شمال غرب ایران استان آذربایجان غربی و اردبیل را لرزاند که خسارت زیادی را آذربایجان شرقی کشیده است. کسانی که برای کمک به زلزله زدگان مرداد ۹۱ در شمال غرب ایران مایل هستند می توانند با اهدای خون و کمک مالی و غیر نقدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی یاری کنند. به گزارش  فرهنگ به نقل از مهر حسین درخشان اظهار داشت: بار دیگر هموطنان نوع دوستی خود را نشان داده و از سراسر کشور برای امدادرسانی و کمک اعلام آمادگی کرده اند. مدیرکل روابط عمومی کمیته امداد گفت:‌ هموطنان و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا کنند. البته هلال احمر برای تامین کمکهای غیر نقدی و لوازم امدادی و اسکان مشکلی ندارد و به خوبی تجهیزات در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.وی ادامه داد: هموطنان که مایل به کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی هستند، می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

 

زلزله در تبریز

 

زلزله در تبریز

پسورد فایل :
کپی