آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود دیسک نجات آنتی ویروس آواست - avast! Rescue CD v1.0.3

دانلود دیسک نجات آنتی ویروس آواست - avast! Rescue CD v1.0.3

avast! Rescue CD v1.0.3 – این نرم افزار یک راه حل ساده برای ساخت سی دی نجات و پاکسازی کامپیوتر از هرگونه ویروس و برنامه های مخرب است . علاه براین ، این نرم افزار دارای ابزاری جدید برای ویندوز است که با آن می توانید سیستمی سریعتر و امن تر داشته باشید . برای دیدن ابزارهای این نرم افزار به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

تست درایو :

یک ابزار قدرتمند برای پاک کردن و رفع خطاهای هارد دیسک و درایوهای آن است که به صورت استاندارد هارد شما را اسکن می کند و درصورت یافتن هرگونه خطا و مشکلی آن را به شما اطلاع می دهد . این ابزار برای کار با هر هارد دیسک های گوناگون (از جمله SCSI ، RAID) ، و همچنین حافظه های قابل حمل ساخته شده است.

پاکسازی ریجستری :

تمیز کننده ریجستری به شما کمک خواهد کرد تا با اسکن و رفع خطاهای ریجستری خود ، ویندوز خود را بهنه تر کنید و از کاهش سرعت آن در طی زمان جلوگیری کنید . همچنین فرصتی برای بازگرداندن رجیستری بعد از این که ویروسی شدن رایانه است .

حذف فایل های غیر ضروری :

این ابزار این امکان را به شما می دهد تا فایل های غیر ضروری خود را برای همیشه از هادرتان پاک کنید تا به فضای آزاد آن اضافه شود . همچنین شما می توانید حافظه ی نهان و فایل های ذخیره شده توسط مرورگر خود را برای همیشه جذف کنید .

حذف فایل ها بدون قابلیت بازیابی :

Data Shredder این امکان را به شما می دهد تا فایل های گوناگون خود را برای همیشه و بطور کامل حذف کنید ، به گونه ای که با هیچ نرم افزار قابل بازیابی نباشند .

ویرایشگر رجیستری :

این ابزار همان گونه که از اسمش پیداست ، این قابلیت را به شما می دهد تا فایل ها و کلیدهای مختلف ریجستری خود را ویرایش کنید .

پسورد فایل :
کپی