آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود آپدیت آفلاین و اینترنت سکوریتی ای وی جی - AVG Offline Update

دانلود آپدیت آفلاین و اینترنت سکوریتی ای وی جی - AVG Offline Update

وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند AVG را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 50 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد.  برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. تاریخ آپدیت 20 فروردین 1394 می باشد.

 

"راهنمای استفاده از آپدیت آفلاین نرم افزارهای AVG Anti-Virus و AVG Internet Security"


1 - فایل آپدیت با فرمت bin را که دانلود کرده اید در مسیری مشخص (به عنوان مثال C:\AVG) کپی کنید و سپس نرم افزار AVG Anti-Virus با AVG Internet Security را اجرا نمایید.
2 - در تب Tools گزینه Update from directory را انتخاب کنید.
3 - در پنجره باز شده وارد مسیری شوید (به عنوان مثال C:\AVG) که فایل آپدیت با فرمت bin را در آنجا کپی کرده اید و سپس پوشه مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی گزینه OK کلیک نمایید.

4 - در پنجره باز شده گزینه Update را انتخاب کنید.
5 - چند دقیقه منتظر بمانید تا آنتی ویروس آپدیت شود

 

 

 

 

پسورد فایل :
کپی