آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود ComboFix 19.11.4.1 نرم افزار ضد مخرب و ابزارهای جاسوسی

نرم افزار ضد مخرب و ابزارهای جاسوسی ComboFix 15.1.29.1

ComboFix ابزاری هوشمند ، سریع و کم حجم جهت یافتن و حذف ابزارهای جاسوسی ، مخرب ها و ابزارهای تبلیغاتی روی ویندوز می باشد. ComboFix قادر به اسکن عمیق و پیچیده ویندوز می باشد و بعد از اسکن قادر به ارائه گزارشات مفصل از یافته های خود خواهد بود.

این ابزار برای کاربران و مدیران سیستم و تکنسین های کامپیوتر طراحی شده است ، اگر چه کاربران عادی نیز به راحتی قادر به استفاده از آن می باشند. اگر چه این نرم افزار یک کار پیچیده را برای یافتن مخرب ها انجام می دهد اما کوچکترین اثری از خود بر جای نمی گذارد ، علاوه بر ان از رجیستری شما یک نسخه پشتیبان تهیه می کند تا در صورت لزوم بعد از اتمام کار و هر گونه آسیب را را برگردانید.

معمولا اسکن کل سیستم توسط این نرم افزطار چیزی حدود 10 دقیقه طول میکشد اگر چه بستگی به حجم هارد شما این مقدار متغیر می باشد ، یکی از نکات بارز این نرم افزار یافتن مخرب های جدید و حذف سریع انها می باشد. معمولا مخرب ها به صورت خودکار حذف می گردند اگر چه برخی اوقات فایل های سیتمی که دچار آلودگی شده اند را حذف نمی کند و حذف و تعمیر ان را بر عهده شما خواهد گذاشت. این ابزار در مقایسه با ابزارهای مشابه سرعت بالاتری دارد و می تواند شما را از شر ابزارهای جاسوسی و بدافزارهای تبلیغاتی خلاص کند ، نرم افزار قابلیت نصب روی ویندوزهای ایکس پی / ویستا / 7 / 8.1 / 8 و 10 را دارا می باشد.

پسورد فایل :
کپی