آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود نرم افزار آنتی ویروس دکتر امنیت برای اندروید Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP 3.0.1831

دانلود نرم افزار Dr. Safety برای اندروید

Dr. Safety برنامه ای بسیار قدرتمند برای تامین امنیت سیستم شما می باشد. این برنامه توسط AV-TEST بار ها چک شده است و در مقابل انواع مالورها و ویروس هایی که سیستم اندرویدی شما را تهدید می کنند سر بلند بیرون آماده است. دیگر هیچ اسپایوری نمی تواند به سیستم شما نفوذ کند، هم چنین در مقابل حملات فیشنیگ نیز مصون خواهید ماند. این برنامه در جهان بیشتر از 14 میلوین بار دانلود شده است و حداقل 350 هزار کاربر به آن رای مثبت داده اند. این برنامه علاوه بر امکانات امنیتی که برای شما فراهم می کند، این امکان را ایجاد می کند که در صورتی که گوشی یا تبلت خود را گم کردید، آن را بیابید.

با Facebook Privacy خیال خود را از امنیت فیس بوک خود راحت کنید.  Call Blocking به شما کمک می کند که مخاطبان دلخواه خود را بلاک کنید و دیگر تماسی از آن ها نداشته باشید. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 و بالاتر قابل اجرا می باشد. از آنتی ویروس های معروف دیگر می توان به دانلود آنتی ویروس زونر برای اندروید , دانلود آنتی ویروس نود 32 برای اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود Lookout Security & Antivirus , دانلود AVG AntiVirus اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP

 

- روان کننده سیستم، سرعت بخشیدن به مموری

- کم حجم، رابط کاربری پیشرفته

- مقاوم در برابر انواع حملات

- یافتن تلفن همراه، درصورت گم شدن

- امنیت رسانه های اجتماعی

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP برای اندروید  دانلود نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP برای اندروید  دانلود نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP برای اندروید  دانلود نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP برای اندروید  دانلود نرم افزار Dr. Safety-SECURITY & SPEED UP برای اندروید

 

پسورد فایل :
کپی