آروان
بازی تاین
تقویم 1403

آهنگ سازی ، میکس و تنظیم موزیک ها Ableton Live Suite

Ableton Live Suite

 را می توان یک استودیو مجازی آهنگ سازی نامید که تمامی امکانات لازم برای ساخت آهنگ ، میکس ، مونتاژ و تنظیم موزیک را در اختیار شما می گذارد. این ابزار با بانک بزرگی از صدای آلات موسیقی ، امکانات و ویژگی های پیشرفته بهترین انتخاب برای ساخت یک قطعه موسیقی مدرن می باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به مجموعه ای بی نظیر افکت های آماده که می تواند زیبایی موزیک شما را دو چندان کند ، اشاره کرد.
ادامه مطلب

دانلود AutoCap

AutoCap زیرنویس های متحرک خیره کننده را به صورت خودکار به ویدیو اضافه می کند. این ابزار از فناوری های تشخیص صدا برای تجزیه و تحلیل صدای ویدیو و رونویسی آن به متن استفاده می کند. نرم افزار از اکثر زبان های رایج دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می کند.
این ابزار می تواند به شما کمک کند تا ویدئوهای خود را برای مخاطبان با مشکلات شنوایی یا زبانی قابل دسترس کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار برای افزودن زیرنویس به ویدئوهای خود برای افزایش دسترسی و بهبود دسترسی ویدئوهایتان استفاده کنید.
AutoCap قابلیت ترجمه متن ها را نیز دارد، بنابراین می توانید زیرنویس های ویدئوهای خود را به زبان های مختلف ترجمه کرده و برای مخاطبان بین المللی خود قابل دسترس کنید. این نرم افزار دارای ویژگی هایی مانند ویرایش متن، انتخاب فونت و استایل زیرنویس، و امکان انتخاب مکان و زمان نمایش زیرنویس است. نرم افرار قابلیت نصب روی اندروید 8.1 به بالا را دارا می باشد.

ادامه مطلب

دانلود Gilisoft Video DRM Protection برای ویندوز

Gilisoft DRM Protection از ویدیوهای شما محافظت می کند و جلوی دزدیده شدن محتوایتان را می گیرد. این نرم افار به شکل امنتی ویدیوهایتان را رمزگذاری می کند و تنها افرادی قادر به مشاهده محتوای آن ها خواهند بود که شما این امکان را به آن ها داده باشید. عکس ها، فایل های صوتی، و فایل های ویدیویی برای افراد دیگر غیر قابل مشاهده خواهد بود. Gilisoft Video DRM Protection فایل های شما را رمزگذاری می کند و به شکل فایل اجرایی در می آورد. امنیت این برنامه، در حد استاندارد های دولتی می باشد. Gilisoft Video DRM Protection از الگوریتم aes برای رمزگذاری فایل ها استفاده می کند که یکی از رایج ترین الگوریتم های رمزگذاری روز دنیا می باشد.

nsa از این الگوریتم برای رمزگذاری اسناد فوق سری استفاده می کند. با این نرم افزار قادر به رمزگذاری تمام فرمت های ویدویی، صوتی و تصویری خواهید بود. مجموعه فرمت های پشتیبانی شده این برنماه شامل MP4, AVI, MKV, WMV, MTS, RMVB, MXF, VOB,FLV و بسیاری دیگر می شود. مود های مختلف برای رمزگذاری وجود دارد. می توانید رمز دلخواهی را برای مشاهده ویدیوها تعیین کنید. امکان بایند کردن ویدیو به سی دی وجود دارد، به شکلی که تنها ویدیوی شما با داشتن سی دی مربوطه قابل مشاهده باشد.

ادامه مطلب

GiliSoft Formathor

نرم افزار GiliSoft Formathor یک ابزار چندکاره است که امکان تبدیل فایل پی دی اف به فرمت متنی و قابل ویرایش را به شما می دهد. را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار، می توانید فایل های PDF را به فرمت های مختلفی مانند Word، Excel، PowerPoint، تصویر، متن ساده (TXT) و HTML تبدیل کنید. همچنین، این نرم افزار امکان تبدیل فایل های دیگر به فرمت PDF را نیز داراست.

علاوه بر این، GiliSoft Formathor امکانات قدرتمند رمزگذاری و رمزگشایی را نیز دارد که به شما اجازه می دهد فایل های PDF خود را با رمزعبور محافظت کنید و امنیت آن ها را تضمین کنید. همچنین، این نرم افزار امکان کاهش حجم فایل های PDF را فراهم می کند تا فضای ذخیره سازی را صرفه جویی کنید.

ادامه مطلب

دانلود Nanosoft nanoCAD Pro برای ویندوز

Nanosoft nanoCAD Pro اگر CAD بخش مهمی از کارهای شما را تشکیل می دهد، این برنامه انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. چه نیاز به استفاده حرفه ای برای شرکت خود داشته باشید و چه مصرف خانگی دارید، از این برنامه می تانید استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه مشابه برنامه های CAD می باشد. ابزاری قدرتمند در اختیار شما قرار می گیرد و سازگاری کامل با DWG وجود دارد. هم چنین API این برنامه باز می باشد.

با وجود رابط کاربری باز تعریف شده این برنامه، ابزاری بی نظیر در اختیار شما برای طراحی قرار می گیرد. ویژگی خاصی به نام Dynamic input وجود دارد که رابط کاربری ترمینالی را در crosshair برای شما موجود می کند. در حالی که بر روی آبجکت های موجود دارید کار می کنید می توانید به شکل همزمان از این ترمینال استفاده کنید. بنابرین کارهای شما به شکل کلی آسانتر و سریعتر می شود. ورژن جدید این برنامه دارای رابط کاربری دوستانه تری است و کار کردن با آن آسان تر می باشد. Nanosoft nanoCAD Pro می تواند مدل های BIM را از هر برنامه دیگری که قادر به ایجاد فایل های IFC است لود کند.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ویرایش و میکس فایل های صوتی Cockos REAPER 4.53 Pre3

Cockos Reaper نام نرم افزار کم حجم و بسیار قدرتمند در زمینه ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای در زمینه فایل های صوتی می باشد این نرم افزار تا کنون چندین بار جوایز بین المللی در زمینه ایدت فایل های صوتی را بدست آورده است. از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد ! شما در ادامه مطلب نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی این نرم افزار را میتوانید دانلود نمایید.

ادامه مطلب