آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » شکستن قفل فایل های PDF - دانلود SysTools PDF Unlocker 5.3
SysTools PDF Unlocker
SysTools PDF Unlocker تاکنون شاید شما هم به فایل های PDF برخورد کرده باشید که قفل شده بوده و خواندن آن نیاز به پسورد دارد یا فایلهایی که پرینت از آن نیاز به پسورد دارد. توسط این نرم افزار می توانید این نوع قفل ها را شکسته و بدون مشکل از آنها استفاده نمایید. این برنامه از برنامه های بسیار کاربردی خصوصاً برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید می باشد که بصورت مداوم با فایل های PDF در ارتباط با جسجوی مقالات سرو کار دارند.

دانلود SysTools PDF Unlocker

✅ نام نرم افزارSysTools PDF Unlocker❤️ تعداد دانلود56223
⭐نسخه نرم افزار5.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل37 مگابایت

قابلیت های کلیدی SysTools PDF Unlocker


• حذف محدودیت های PDF: چاپ / کپی / ویرایش / استخراج صفحه
• پشتیبانی از باز کردن قفل فایل های PDF مرزگذاری شده توسط مالک
• باز کردن قفل فایل PDF به صورت دسته ای با مجوز تجاری یا سازمانی
• امکان حذف محدودیت های نظر از PDF
• به راحتی محدودیت مجموعه سند را از فایل های PDF حذف کنید
• محدودیت های امضا را بردارید و پر کردن فرم را در PDF فعال کنید
• Adobe Acrobat برای حذف محدودیت های سند PDF مورد نیاز نیست
• PDF Unlocker Tool از Adobe Acrobat PDF با رمزگذاری 128/256 بیتی پشتیبانی می کند.
• محدودیت ها را از فایل های خراب بازیابی یا حذف نمی کند
PDF Password Remover با تمامی نسخه های ویندوز (32 و 64 بیتی) سیستم عامل سازگار است.


فهرست ویژگی های کلیدی SysTools PDF Unlocker Tool


ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار عالی برای باز کردن قفل فایل های PDF در زیر لیست شده است.


محدودیت های PDF را حذف کنید


این نرم افزار بازیابی رمز عبور PDF به کاربران اجازه می دهد تا محدودیت های اسناد PDF را حذف کنند. این ابزار می تواند فایل های PDF را برای ویرایش، چاپ، کپی و استخراج صفحات باز کند. کاربران همچنین می توانند محدودیت هایی مانند نظر، امضا، مونتاژ سند را حذف کنند و پس از باز کردن قفل فایل PDF، PDF ناامن را در هر مکان دلخواه ذخیره کنند. همچنین، با حالت تک فایل، کاربران می‌توانند قفل PDF تک صفحه ای را فورا باز کنند.


باز کردن قفل فایل PDF محافظت شده با رمز عبور


ابزار Adobe PDF Unlocker می تواند امنیت در سطع رمز عبور مالک را حذف کرده و محدودیت های PDF را باز کند. همچنین، اگر رمز عبور سطح کاربری روی سند PDF اعمال شده باشد، کاربران می توانند با ارائه رمز عبور مربوطه در صورت درخواست، قفل آن را باز کنند.  پس از باز شدن قفل PDF، سند PDF بئدون رمز خواهد ماند


حذف قفل PDF به صورت دسته ای


اگر کاربر چندین فایل PDF دارد و همه دارای یک محدودیت مشترک با برخی محدودیت های خاص هستند ، نرم افزار  PDF Unlocker می تواند رمز عبور فایل ها را به صورت دسته ای  حذف کند.


پیش نمایش مجوزهای فایل PDF


با مرور و بارگذاری هر فایل PDF، کاربران می‌توانند وضعیت فعلی مجوز فایل PDF را به ترتیب در ستون‌های «After» و «Before» ببینند، پس از باز شدن قفل فایل PDF، پیش نمایش وضعیت مجوز مطابق با آن تغییر می کند.


یکپارچگی فایل را حفظ می کند


این نرم افزار بازیابی رمز عبور PDF هنگام باز کردن و ذخیره یک فایل با فرمت  مشخص شده توسط شما، یکپارچگی داده ها را حفظ می کند. هیچ تغییری در قالب بندی اصلی فایل PDF ایجاد نمی کند. همچنین، پیوست ها و سایر قالب بندی ها را برای سند مربوطه دست نخورده نگه می دارد.


فایل را در پوشه جدید ذخیره کنید


به منظور ذخیره فایل‌های PDF پس از باز کردن قفل، نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا هر مکان دلخواه را برای ذخیره فایل جدید انتخاب کنید. 


محدودیت امضای PDF و نظر را حذف کنید


این ابزار کاربر را برای باز کردن قفل محدودیت های نظرات PDF تسهیل می کند. پس از حذف محدودیت‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی نظرات خود را در یادداشت‌های چسبنده یا قالب متن برجسته اضافه کنند. علاوه بر این، این ابزار از حذف محدودیت امضا فایل های PDF نیز پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند به راحتی PDF خود را امضا کنند. اساساً، امضاء سند را معتبر می کند و به شخص اطمینان می دهد که سند از منبع تأیید شده تهیه شده است.


محدودیت‌های مونتاژ اسناد و فرم را حذف کنید


از این ابزار برای حذف محدودیت‌های مونتاژ اسناد از فایل‌های PDF استفاده کنید. پس از حذف این ویژگی ، کاربران می توانند به راحتی اسناد PDF را جمع آوری کنند. همچنین در صورتی که کاربران به دلیل قفل قادر به تکمیل اطلاعات در فرم های PDF نباشند، می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

پسورد فایل :
کپی