آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بهینه ساز » دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder 1.4.1 برنامه یافتن سریع فایل های تکراری در ویندوز

دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder برای ویندوز

Qiplex Speedy Duplicate Finder فایل های تکراری موجود در سیستمتان را به راحتی بیابید و حذف کنید. این اپلیکیشن فضای قابل توجهی از سیستم شما را آزاد می کند. فایل های تکراری می توانند به نوبه خود آزار دهنده باشند. به خصوص اگر برای مدت زمان طولانی ای مورد توجه قرار نگرفته باشند. خوشبختانه برنامه هایی مانند این اپلیکیشن وجود دارند که می توانند چنین مشکلی را برطرف کنند و عملیات پاک کردن این فایل ها را به شکل خودکار انجام دهند. Qiplex Speedy Duplicate Finder قادر است بیش از 10 هزار فایل را در کمتر از نصف یک ثانیه اسکن کند و فایل های تکراری موجود در آن ها را بیابد. نه تنها می توانید فایل های تکراری موجود در یک فولدر را بیابید، بلکه می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که کل دیسک شما را مورد بررسی و اسکن قرار دهد.

در Qiplex Speedy Duplicate Finder می توانید فیلترهای هوشمندی اضافه کنید که فایل های تکراری شما را بر اساس فرمت، سایز یا نوع گروه بندی کند. طراحی این اپلیکیشن به گونه ای است که تازه کار ترین افراد نیز می توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. Qiplex Speedy Duplicate Finder با ورژن های مختلف ویندوز سازگار است و بدون مشکل روی آن ها اجرا می شود. این نرم افزار حجم کمی دارد و فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نخواهد کرد.


دانلود Speedy Duplicate Finder

✅ نام نرم افزار Speedy Duplicate Finder ❤️ تعداد دانلود 664
⭐نسخه نرم افزار 1.4.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 96 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Qiplex Speedy Duplicate Finder


- سرعت بالا در یافتن فایل های تکراری

- گروه بندی فایل ها با اعمال فیلتر های مختلف

- اسکن 10 هزار فایل در کمتر از یک ثانیه

- رابط کاربری بسیار ساده

- پشتیبانی از ورژن های مختلف ویندوز

- اسکن کردن کل دیسک برای یافتن فایل های تکراری

- بهینه سازی عملکرد ویندوز

- خالی کردن دیسک های پر شده

تصاویری از محیط نرم افزار Qiplex Speedy Duplicate Finder :


دانلود Qiplex Speedy Duplicate Finder برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی