آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن سینمایی پلی موبیل Playmobil: The Movie با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود Playmobil

Playmobil

محصول مشترک آمریکا و فرانسه در سال 2019 می باشد که از اسباب بازی های پلی موبیل آلمانی الهام گرفته شده است. Playmobil: The Movie توسط Lino DiSalvo که از شخصیت های شناخته شده دیزنی است کارگردانی شده است. داستان این انیمیشن در مورد دختری به نام مارلا است که تلاش می کند برادرش را از جهان پلی موبیل بیرون بیاورد. مارلی دختری وظیفه شناس است که به شدت روی برادرش کارلی عرق دارد.
کارلی بعد از مرگ والدینشان تنها بزرگ شده است و از مارلی فاصله گرفته است. یک شب کارلی دزدکی بیرون می رود تا از موزه اسباب بازی پلی موبیل بازدید کند. بعد از این که مارلا می رسد او را به خاطر دزدکی بیرون رفتن دعوا می کند و بعد یک فانوس دریایی آن ها را به جهان پلی موبیل می فرستد. مارلا و کارلی در میان نبرد وایکینگ ها ظاهر می شوند. کارلی به آن ها کمک می کند، اما توسط تعدادی از دزدان دریایی ربوده می شود.
Playmobil: The Movie مارلا که نگران برادرش است به سرعت به نزدیک ترین شهر می رود و کمک می خواهد و در آن جا دل را می یابد، راننده یک ماشین غذاخوری. در حالی که مارلا برای یافتن برادرش از افراد مختلف سوال می کند، دل او را از خطر نجات می دهد و با او قرار می بندد که در ازای پیدا کردن برادرش طلا بدست آورد. مارلا و دل با رکس دشر رو به رو می شوند، مامور مخفی ای که دوست قدیمی دل است. رکس برای آن ها توضیح می دهد که اخیرا تعدادی از افراد ناپدید شده اند. آن ها به شکل مخفیانه وارد دفتر مرکزی می شوند تا اطلاعاتی در این مورد بیابند، و موفق به بدست آوردن اطلاعات و فرار می شوند. اما رکس کمی بعد توسط دزدان دریایی دستگیر می شود.

نام انیمیشن : پلی موبیل Playmobil: The Movie

ژانر : ماجراجویی، کمدی، خانوادگی

سال انتشار کلاوس : 2019

زمان : 98 دقیقه

تصاویری از انیمیشن Playmobil:

 

دانلود Playmobil  دانلود Playmobil


پسورد فایل :
کپی