آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن سوپرمن پسر سرخ 2020 | کارتون Superman: Red Son (2020) + زیرنویس فارسی و انگلیسی

دانلود Red Son

Superman: Red Son انیمیشن محصول 2020 می باشد که روی کاراکترهای کمیک سوپر من تمرکز دارد و سی و هفتمین اقتباس از جهان DC به شمار می رود. این فیلم بر اساس کمیکی با همین نام از سال 2003 به نویسندگی مارک میلر ساخته شده است. در اتحاد جماهیر شوروی سال 1946، پسری جوان توسط گروهی از قلدرها دنبال می شود. دختری جوان به اسم سوتلنا، از او دفاع می کند و قلدرها را فراری می دهد. آن پسر به او می گوید که از دست قلدرها برای این فرار کرده که نگرانی سلامتی آن ها و نه خودش بوده است. بعد از آن قدرت های فرابشری اش را نشان می دهد و پرواز می کند. سوتلانا به او می گوید که باید از قدرت های فرابشری اش برای کمک به کشور استفاده کند. ده ها سال بعد، شوروی فیلمی از یک بیگانه که زیر فرمان جوزف استالین است را منتشر می کند.

آمریکایی ها این فیلم را به نام سوپرمن شوروی ترجمه می کنند. رئیس جمهور آیزن هاور به لکث لوثر فرمان می دهد که در مقابل این سوپرمن، اقدامات متقابلانه لازم انجام شود. در این زمان، سوپرمن جلوی برخورد ماهواره با متروپلیس را می گیرد. همسر لکس لوئیث لوثر با سوپرمن ملاقات و گفت و گو می کند و مدرکی را به او نشان می دهد که سوپرمن را به سمت شوروی رهنمود می کند. سوپرمن می بیند که سوتلانا به علت این که از هویت واقعی اش باخبر است زندانی شده است. سوپرمن عصبانی می شود و استالین را با نور چشم هایش تجزیه می کند و به رهبر شوروی تبدیل می شود. او از قدرت هایش استفاده می کند تا جلوی جنگ و ویرانی را بگیرد و با وندرمن و ثمیسکیرا متحد می شود.دانلود انیمیشن مرگ و بازگشت سوپرمن ودانلود انیمیشن Reign of the Supermen از سری انییمشن های سوپرمن می باشند.

تریلر انیمیشن Superman: Red Son (2020)


نام انیمیشن : Superman Red Son 2020

سال انتشار انیمیشن : 2020

مدت زمان انیمیشن : 84 دقیقه

تصاویری از انیمیشن Superman: Red Son :


دانلود Red Son  دانلود Red Son


لیست دانلود


لینک های دانلود حذف شدند










لینک های دانلود حذف شدند





















 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 800 و 1700 مگابایت
   (4.2/5)
پسورد فایل :
کپی