آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات خانگی دوبله فارسی و نسخه اصلی | دانلود کارتون 2019 Pets United

دانلود Pets United برای ویندوز

Pets United انیمیشنی آلمانی چینی انگلیسی محصول سال 2019 می باشد که توسط Reinhard Klooss نویسندگی و کارگردانی شده است. راجر (سگ بدون صاحبی که شبیه رابین هود است) و بل (گربه ای زیبا اما لوس) در هرجی مرجی که توسط ربات ها ایجاد شده است باید با یک دیگر همراه شوند و اختلافات خود را کنار بگذراند تا زنده باقی بمانند. این انیمیشن برای اولین بار در چین منتشر شد و حالا از netflix به شکل آنلاین منتشر شده است. در این انیمیشن هنرمندانی نظیر Patrick Roche، Natalie Dormer، Eddie Marsan، Jeff Burrell، Bryan Larkin، Naomi McDonald، Stephen Mangan، Teresa Gallagher، Frank Schaff، Tom Haywood و ... کار صداگذاری کاراکترهای مختلف را عهده دار بوده اند.

این انیمیشن با استقبال زیادی همراه نشد و در اکثر وب سایت ها مورد نقد منفی قرار گرفت. بسیاری از منتقدان وجهه بی روح بودن ماجراجویی راجر را نقد کرده اند و آن را جنبه منفی داستان شمرده اند. برخی دیگر هم به علت داستان تقریبا کلیشه ای آن گله مند بوده اند. راجر، شخصیت اصلی داستان از کاراکترهایی است که مدام با برخورد منفی کاراکتر های دیگر رو به رو می شود. با این حال این انیمیشن جنبه های مثبتی هم دارد. Pets United داستانی از دوستی و کنار هم ماندن را نقل می کند.

تریلر اتحاد حیوانات خانگی


نام انیمیشن: Pets United | اتحاد حیوانات خانگی

سال انتشار: 2019

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: 89 دقیقه

زیرنویس انگلیسی: دارد

تصاویری از انیمیشن Pets United :


دانلود Pets United برای ویندوز  دانلود Pets United برای ویندوز


لیست دانلود


لینک های دانلود حذف شدند










لینک های دانلود حذف شدند





















 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 1.7 گیگابایت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی