آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود حذفیات » دانلود فیلم هزارپا قسمت اول و دوم

دانلود هزارپا

هزارپا فیلمی بسیار محبوب در سینمای ایران است که رکورد های چشم گیری را بر جای گذاشته است. این فیلم کمدی، به عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران شناخته می شود. هزارپا با کارگردانی ابولحسن داوودی و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی، و منصطفی زندی و تهیه کنندگی رضا رخشان ساخته شده است. بازیگرانی همچون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، امیرمهدی ژوله و ... در این فیلم نقش آفرینی می کنند. اکنون فروش گیشه هزارپا حدود 40 میلیارد تومان بوده است. رضا و دوستش منصور کیف قاپ هستند و از این راه زندگی خود را می گذرانند.

رضا از طریق مادرش متوجه می شود که دختر فردی پولدار نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند، و از طرفی رضا پایش را در تصادفی مدتی قبل از دست داده است، بنابرین تصمیم می گیرد که آن دختر را اغفال کند و با او ازدواج کند. هزارپا دارای رکوردهایی نظیر بیشترین فروش افتتاحیه سینمای ایران، بیشترین فروش روزانه، پرمخاطبترین فیلم دهه نود با بیش از 4 میلیون تماشاگر، بیشترین تماشاگر در یک روز و نخستیم فیلم 25، 30 و 35 میلیاردی سینمای ایران است. هزارپا در دو قسمت 90 دقیقه ای متشر شد، قسمت اول در 14 اسفند و قسمت دوم در 22 اسفند 97.


بازیگران فیلم هزارپا


رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، امیرمهدی ژوله و ...

تصاویری از فیلم هزارپا:

دانلود هزارپا  دانلود هزارپا


لیست دانلود
دانلود قسمت اول کیفیت 1080p (1.6 گیگابایت) دانلود قسمت اول کیفیت 720p (950 مگابایت) دانلود قسمت اول کیفیت 480p (550 مگابایت) دانلود قسمت دوم کیفیت 1080p (1.6 گیگابایت) دانلود قسمت دوم کیفیت 720p (950 مگابایت) دانلود قسمت دوم کیفیت 480p (550 مگابایت)
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی