آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » دانلود سریال برادر جان » قسمت 11 اضافه شد

دانلود سریال برادر جان

برادر جان سریالی ایرانی برای ماه رمضان سال 98 می باشد که مانند دیگر سریال های ماه رمضان، دارای حال و هوایی مذهبی است. سریال برادر جان را محمدرضا آهنچ کارگردانی کرده و نویسندگی آن بر عهده سعید نعمت اله و تهیه کنندگی آن بر عهده محمدرضا شفیعی بوده است. قرار است این سریال در طول 27 قسمت در صدا و سیمای ایران پخش شود. بازیگران معروفی مانند علی نصیریان، حسن پورشیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتنی، سجاد افشاریان، نسیم ابدی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صداقی و جلیل فرجاد در این سریال نقش آفرینی می کنند‌. داستان اصلی این سریال حول حق الناس و عواقب بی توجهی به آن می گذرد. هر قسمت دارای داستان منحصر و رمز آلودی است.


دانلود سریال برادر جان


علی نصیریان، بازیگر با تجربه و پیشکسوت سینمای ایران نیز در این سریال بازی می کند. وی قبلا در سریال میوه ممنوعه نیز در نقش پیرمردی که دلباخته دختری  جوان می شود بازی کرده بود. اکنون او در نقش کریم بوستان بازی می کند. از جمله بازیگران محبوب دیگر، می توان به لعیا زنگنه اشاره کرد که پارسال در پدر بازی می کرد و چندسال پیش هم یکی از نقش های اساسی را بر عهده داشت. این سریال قرار است از شبکه 3 پخش شود.


بازیگران سریال برادر جان


علی نصیریان، حسن پورشیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتنی، سجاد افشاریان، نسیم ابدی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صداقی و جلیل فرجاد


تصاویری از برادر جان:


دانلود سریال برادر جان  دانلود سریال برادر جان

پسورد فایل :
کپی