آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 51.00 Bionix مود - نصب بازی فرگشت باکتری ها برای اندروید

دانلود Bionix برای اندروید

Bionix - Spore & Bacteria Evolution به شما امکان ساختن موجود منحصر به فرد خودتان را می دهد. سلول ها و میکروب ها را بخورید، DNA جمع آوری کنید و به تدریج مراحل فرگشت و تحول را تجربه کنید. دشمنانتان را نابود کنید تا زنده باقی بمانید. این بازی زندگی واقعی موجودات دریایی کوچک مثل باکتری ها، دیاتوم ها، سیلیت ها، و بسیاری دیگر را شبیه سازی می کند. قهرمان خود را انتخاب کنید. کرمی بزرگ، هیولای شکارچی سریع، اختاپوسی گرسنه، یا کاراکتری که خودتان از ابتدا ساخته اید. این بازی را می توانید در حالت آفلاین بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.

گرافیک بازی قابل مقایسه با بازی های کامپیوتری سه بعدی می باشد. جهانی باز و وسیع وجود دارد. انتخاب طبیعی، فرگشت، اکوسیستم های خودکار و بسیاری دیگر در این بازی شبیه سازی شده اند. از مکانیک های واقع گرایانه بازی لذت ببرید. بیش از 50 گونه منحصر به فرد از موجودات سه بعدی وجود دارد. راه های مختلفی برای جمع آوری DNA دارید. پوست ها، رنگ ها، اشکال، توانایی ها و ... را شخصی سازی کنید و به شکل دلخواه در بیاورید. در نهایت هیولای منحصر به فرد خود را خواهید ساخت. Bionix - Spore & Bacteria Evolution امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی را می توانید روی اندروید 7 به بالا بدون مشکل اجرا کنید.

ویژگی های بازی Bionix - Spore & Bacteria Evolution :


- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- امکان استفاده از فضای ابری برای ذخیره سازی میزان پیشرفت

- ایجاد کردن کاراکتر منحصر به فرد

- دنبال کردن بازی در حالت آفلاین

- شبیه سازی فرگشت

- دارای بیش از 50 کاراکتر

- جمع آوری DNA به روش های مختلف

تصاویری از محیط بازی Bionix - Spore & Bacteria Evolution :


دانلود Bionix برای اندروید  دانلود Bionix برای اندروید  دانلود Bionix برای اندروید  دانلود Bionix برای اندروید  دانلود Bionix برای اندروید


پسورد فایل :
کپی