آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود 1.0.0 Winter Mist Launcher Theme لانچر مه زمستان برای اندروید

دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید

Winter Mist Launcher Theme لانچری زیبا و با کیفیت می باشد که ظاهری متفاوت به گوشی شما می بخشد. این اپلیکیشن دارای مجموعه ای از آیکون های با کیفیت HD نیز هست که تطابق کاملی با والپیپر آن دارد. با این نرم افزار می توانید به گوشی خود تنوع ببخشید. امکان شخصی سازی کردن فونت و رنگ لانچر وجود دارد. علاوه بر این می توانید از ماسک های این برنامه برای تمامی آیکون های خود استفاده کنید تا ظاهر آن ها نیز اختصاصی شود. امکان شخصی سازی کردن آیکون های زمستان را دارید. Winter Mist Launcher Theme با به کار رنگ بنفش در کنار سایر رنگ های نزدیک و مکمل، ظاهری فوق العاده به گوشی شما می بخشد.

Winter Mist Launcher Theme امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و در حال حاضر 50 هزار کاربر آن را دانلود کرده اند. توجه کنید زمانی که این اپلیکیشن را روی سیستمتان دانلود می کنید، این برنامه اپلیکیشن های دیگری را روی سیستمتان نصب می کند که تم روی آن ها اجرا شود. Winter Mist Launcher Theme برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت روی آن ها اجرا می گردد. آیکون ها دارای سایه ای بنفش رنگ نیز هستند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های نرم افزار Winter Mist Launcher Theme :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- کم حجم و سبک

- سازگار با انواع تبلت ها و گوشی ها

- رابط کاربری ساده

- شخصی سازی کردن فونت و رنگ

- دارای ماسک برای آیکون ها

- کیفیت HD والپیپر ارائه شده

تصاویری از محیط نرم افزار Winter Mist Launcher Theme :


دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید  دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید  دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید  دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید  دانلود Winter Mist Launcher Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی