آروان
بازی تاین
تقویم 1403

مدیریت و پردازش فوق حرفه ای تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro v14.0.1.3 

Zoner Photo Studio به شما در کنترل عکس هایتان کمک خواهد کرد. این نرم افزار مجموعه ابزار کاملی برای مدیریت و پردازش عکس های دیجیتال می باشد. دریافت عکس از دوربین دیجیتال شما ، مدیریت آرشیو عکس ها ، ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر از امکانات اصلی این نرم افزار می باشد. Zoner Photo Studio برای کاربران مبتدی تا حرفه ای و عکاسان با تجربه نیز بسیار مفید می باشد.
Zoner Photo Studio برای تمامی کسانی که از دوربین دیجیتال ، اسکنر یا دستگاه های موبایل استفاده می کنند ساخته شده است. این نرم افزار تمامی ابزارهایی که شما برای پردارش عکس دیجیتال از ابتدا تا انتها به آن نیاز خواهید داشت را دارا می باشد. ابزاری برای ویرایش دستی یا خودکار عکس ها ، تصحیح عیوب آنها ، مدیریت ساده تصاویر ، انتشار و به اشتراک گذاری عکس ها از امکاناتی است که توسط دانلود Zoner Photo Studio به آنها دست خواهید یافت.
Zoner Photo Studio در عین حال که بسیار ساده طراحی شده دارای عملکردهای بسیار پیچیده ای می باشد که با مشاهده افکت ها و قالب هایی که در آن برای مدیریت و تعمیر عکس ها در اختیار خواهید داشت ، متعجب می شوید. عملکردهای حرفه ای ویرایش عکس ، افکت گذاری و ماژول های پردازش تصاویر RAW از نمونه امکانات حرفه ای آن می باشند. می توان گفت نرم افزار Zoner Photo Studio Pro با پشتیبانی و نمایش اکثر فرمت های صوتی تصویری  برترین مجموعه مولتی مدیا برای کاربران خواهد بود. از نرم افزراهای کاربردی در این زمینه می توان به دانلود StudioLine Photo Pro , دانلود ACDSee , XnView و Ashampoo Photo Commander اشاره کرد.
ادامه مطلب

اجرای نرم افزار های اندروید در کامپیوتر با BlueStacks

دانلود BlueStacks بلو استکس

اجرای نرم افزار و بازی های اندروید در کامپیوتر

+ آموزش فارسی نصب بلو استکس روی کامپیوتر

 

نرم افزار مجانی بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های 7, 8 و 10 و 11 قابل نصب است.

ادامه مطلب

برنامه Tomabo MP4 Video Downloader Pro

 

Tomabo MP4 Video Downloader

ابزار دستی برای دانلود ویدئو و فیلم از اینترنت و ذخیره در کامپیوتر در فرمت های مختلف می باشد. توسط این ابزار قادر به دانلود ویدئو و کلیپ از سایت های مختلف نظیر یعنی فیس بوک، یوتیوب ، DailyMotion و Metacafe می باشید. نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و سازمان یافته می باشد و شما را قادر به مشاهده پیش نمایش به صورت تصویر بندانگشتی ، آدرس، کیفیت، مدت زمان و حجم ویدئو می باشید. همچنین این ابزار شما را قادر به دانلود ویدئو چندگانه و همزان خواهد کرد.

یکی از مزایای این نرم افزار قابلیت ایجاد انواع فرمت خروجی می باشد و به کمک آن می توانید ویدیوهای ذخیره شده را به آسانی در فرمت های WMV, MOV, MP4 ، 3GP, AVI, FLV, MKV و ... ذخیره کنید. علاوه بر این قادر به استخراج صدا از ویدیوها و ذخیره در فرمت هایی نظیر MP3, AAC, AC3, WAV می باشید. همچنین می توانید کیفیت ویدئو ها را نیز خودتان تعیین کنید و به صورت ستاندارد، کم، متوسط و کیفیت بالا و یا HD آنها را دانلود نمایید. همچنین این ابزار دارای پلاگین برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، کروم و فایرفاکس می باشد و این امکان را به شما می دهد تا ویدئوها را از طریق مرورگر دانلود کنید.

توسط نرم افزار Tomabo MP4 Video Downloader علاوه بر دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو ، دارای یک موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن ویدیئوهای مورد علاقه خودتان می باشید. همچنین قادر به پیش نمایش محتویات ویدئویی قبل از اقدام به دانلود بدون رفتن به سایت اصلی و فقط داخل نرم افزار می باشید. رابط کاربری نرم افزار بسیار آسان می باشد و به راحتی قادر به کار با ان می باشید.TubeDigger , دانلود ویدئو و کلیپ های آنلاین و Apowersoft Video Download Capture از سری برنامه های دانلود ویدیو آنلاین می باشند.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ImageMeter برای اندروید

 

ImageMeter Pro برنامه ای قدرتمند می باشد که با استفاده از آن می توانید مساحت، ارتفاع و زوایای اجسام را با دقت بسیار بالایی اندازه گیری کنید.  دیگر نیازی نیست به شیوه سنتی عمل کنید و قسمت به قسمت از خانه خود را متر بزنید. این برنامه با پشتیبانی فناوری لیزری بلوتوث فواصل را تخمین می زند. اکثر سیستم ها توسط این نرم افزار پوشش داده می شوند. از دیگر امکانات جالب این برنامه این می باشد که می توانید عکس هایی که قبلا گرفته شده اند را نیز تعیین اندازه گیری کنید. خروجی های این برنامه pdf، png، jpeg می باشد. امکان خروجی گرفتن فولدر هایی که حاوی اسناد این برنامه هستند با فرمت زیپ وجود دارد. اندازه های اعشاری مانند 3/4 و ... توسط این برنامه پوشش داده می شوند. در این نسخه هیچگونه محدودیتی برای شما وجود ندارد و به هر تعداد که می خواهید می توانید اندازه گیری انجام دهید.

ادامه مطلب

دانلود LibriVox Audio Books برای اندروید

LibriVox Audio Books بیش از 24 هزار کتاب صوتی رایگان را در زبان انگلیسی به شما ارائه می کند. هر کدام از کتاب های صوتی موجود در این برنامه را می توانید به شکل زنده پخش کنید یا آن ها را دانلود کنید تا بعدا از آن ها به شکل آفلاین استفاده نمایید. LibriVox Audio Books بهترین کتاب های جهان را به شکل رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای یافتن کتاب ها می توانید عنوان آن ها، ژانر یا نویسنده آن ها را جست و جو کنید. شما حتی قادر به شنیدن کتاب ها با رای محبوب خود هستید. این نرم افزار به شما امکان متوقف کردن پخش صدای کتاب را با sleep timer می دهد. برای هر کتاب می توانید تعداد نامحدودی بوک مارک اضافه کنید تا در آینده به آن بخش ها مراجعه کنید.

شما می توانید به هر تعداد که دوست دارید کتاب ها را ذخیره کنید و گوش دهید. این نرم افزار از کنترل هدفون های  بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید لیستی از کتاب های دلخواه خود را به بخش علاقه مندی ها اضافه کنید و کتاب های که اخیرا خوانده اید را در لیست این برنامه پیدا کنید. LibriVox Audio Books با تشکر از صدها داوطلب که کتاب ها را بازخوانی و بازپخش کرده اند به شکل رایگان ارائه شده است. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ادامه مطلب

دانلود CamCard - Business Card Reader برنامه اسکنر کارت ها اندروید

CamCard – Business Card Reader برنامه ای برای اسکن کردن کارت های اعتباری و مختلف شما می باشد. شما با استفاده از این اپ  می توانید  از تمامی کارت های اعتباری و غیر اعتباری خودتان یک نسخه کپی بصورت اسکن شده  بگیرید و اطلاعات مربوط به کارت هایتان را در برنامه ذخیره کنید . برای این کار کافی است تا با استفاده از برنامه یک اسکن از کارن خود تهیه کرده  ، بعد از آن برنامه اتوماتیک وار مشخصات ر اشناسایی کرده و  شما با تشخصی خودتان آن را با یک اسم مشخص ذخیره کرده تا بعدا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید .شما می توانید این مشخصات ذخیره شده را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا آن را ویرایش کنید . هم چنین این برنامه قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تماس و یادداشت ها را دار می باشد . نیازمند اندروید 5 به بالاتر می باشد .
ادامه مطلب