آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » سرگرمی » دانلود بازي شبيه ساز عمل جراحي Chirurgie Simulator 2010
دانلود بازی شبیه ساز عمل جراحی Chirurgie Simulator 2010
سال تولید: 2010
موضوع: شبیه ساز
سازنده و انتشار دهنده :Rondomedia
زبان : المانی
مجوز دانلود : مجانی
در روزگاران کهن این دانش بر مردم ناشناخته بود، و بیماری‌ها را برآمده از عوامل فراطبیعی می‌دانستند، و برای درمان آنها به سحر و جادو دست می‌یازیدند. یونانیان در پیشرفت این دانش نقش به‌سزایی داشتند. دانشمندانی از جمله بقراط، ارسطو و جالینوس از مروّجان اصلی این علم در یونان باستان بودند.همگام با پیشرفت سایر علوم، روش علمی بنیانهای علم پزشکی را دگرگون نمود. پالایش مداوم دانسته‌ها و اطلاعات به همراه اکتشافات متعدد در رشته‌های علوم پایه پزشکی به علم نوین پزشکی منجر گردیده‌است. این علم اگرچه پایه‌های خود را از دانسته‌های گذشته گرفته‌است و هنوز نیز از علوم سنتی به عنوان منبع استفاده می‌کند ولی روش آن مبتنی بر استانداردهای سخت علمی است.در حال حاضر به دلیل گسترده شدن دانش پزشکی علاوه بر پزشکی عمومی، علم پزشکی به رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی فراوان تقسیم گردیده‌است و همچنین ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با رشته‌هایی مانند داروسازی،فیزیوتراپی، علوم آزمایشگاهی، پیراپزشکی دارد.
پزشکی در ایران به دوران باستان بر می‌گردد. با دانشگاه‌هایی مانندجندی‌شاپور، پزشکی در ایران گسترش یافت، پس از اسلام نیز این روند ادامه یافت. از پزشکان بزرگ ایرانی می‌توان به بزرگمهر طبیب (بوذرجمهر) و بعدها در دورهٔ اسلامی می‌توان به ابن سینا، زکریای رازی و علی ابن سهل طبری اشاره کرد. اولین مرکز نوین آموزش پزشکی در سال ۱۲۳۰ به عنوان بخشی از مدرسه دارالفنون بازگشایی شد. دانشکده پزشکی در سال ۱۳۱۳ تأسیس گردید و بعد از انقلاب به همراه کلیه بخشهای وابسته به عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران از وزارت آموزش عالی جدا شده و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.
هم اکنون علم به جایی رسیده که توسط نرم افزار بشر عمل جراحی را شبیه سازی می کند در بازی یا نرم افزار شبیه سازی که در این مطلب به شما معرفی میکنیم شما به جای همه پزشکان و جراحان قلب,مغز, ... نقش ایفا میکنید البته مراقب سلامت بیماران باشید زیرا به راحتی بیمار شما از دست خواهد رفت با این حالل شما به جای یک پزشک استرس این شغل مقدس را درک خواهید کرد. تکنولوژی شبیه سازی این بازی در حدی است که شما  که با اعضای مختلف بدن انسان اشنا نیستید را به زیبا تریبن شکل ممکنه با درون این اعضا نیز اشنا خواهد کرد همچنین از این بازی یا نرم افزار شبیه ساز جراحی پزشکان جوان و دانشجویان این رشته برای تمرینات ابتدایی و پیشرفته نیز میتوانند استفاده نمایند که درک صحت این موضوع را زمانی احساس میکنند که بازی رو نصب و اجرا کنند.در درون بازی شما کاملا از طرف بازی از نظر هدایت و سازماندهی کار ها راهنمایی میشوید فقط نکنه اینجاست که بازی توسط یه شرکت المانی زبان ساخته شده و زبان بازی المانی است اما با این حال چیزی از حال و هوای این بازی اموزنده کم نمی کند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی :
- سیستم عامل: ویندوز7,ویستا,ایکس پی
- سی پی یو: Processor 1.5 GHz و بالاتر
- رم: 2 گیگا بایت
- کارت گرافیک: 128 مگابایت و بالاتر
- کارت صدا: DirectX Compatible Soundcard
- هارد دیسک : 800 مگابایت فضای خالی هارد

 

دانلود بازی شبیه ساز عمل جراحی Chirurgie Simulator 2010

 

دانلود بازی شبیه ساز عمل جراحی Chirurgie Simulator 2010

 

دانلود بازی شبیه ساز عمل جراحی Chirurgie Simulator 2010

پسورد فایل :
کپی