آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی , فارسی به انگلیسی English to Persian Arad 2.0 Dictionary
دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی , فارسی به انگلیسی English to Persian Arad 2.0 Dictionary
نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا رایگان  است. که با قابلیت های فراوان خود, به یکی از بهترین دیکشنری های حال حاضر رایگان ایرانی تبدیل شده است. این نرم افزار در مواقعی که به مطالعه متون انگلیسی مشغول هستید در کنار شما حاضر بوده و به ساده ترین و سریع ترین وجه ممکن معنی کلمات مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهد. دیکشنری Arad از سرعت بالایی در پیدا کردن لغت مورد نظر و ارائه معنی آن برخوردار بوده وا ز محیط کاربری بسیار ساده فارسی تشکیل شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این فرهنگ لغت میتوان به قابلیت ترجمه کلمه به کلمه متون انگلیسی فایل های TXT و HTML اشاره کرد, این دیکشنری فایل های متنی مورد نظر شما را از ورودی دریافت نموده و پس از پردازش سریع آن , معانی کلیه لغات موجود در صفحات را بصورت TXT یا HTML در اختیار شما قرار میدهد!, علاوه بر آن چنانچه مجهز به سیستم عامل ویندوز ۲۰۰۰ و یا نرم افزار Text-To-Speech باشید , قادر است کلمات انگلیسی مورد نظر شما را نیز تلفظ نماید. هم اکنون این دیکشنری بسیار کارآمد در ادامه مطلب از سایت قایل دریافت میباشد.
پسورد فایل :
کپی