آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود نرم افزار CrystalDiskInfo 9.2.3 بررسی و مانیتورینگ هارد دیسک

بررسی و مانیتورینگ هارد دیسک با نرم افزار CrystalDiskInfo 

CrystalDiskInfo دیسک سخت از بخشهای مهم و حیاتی هر سیستم به حساب می آید و وظیفه نگهداری از اطلاعات شما را بر عهداه دارد. به این علت کنترل و بررسی سلامت و کارکرد هارد دیسک امری مهم و ضروری است. CrystalDiskInfo برنامه ای برای بررسی و آنالیز دیسک سخت و مشاهده مشخصات کامل هارد دیسک می باشد و قادر است به آسانی شما را از وضعیت و عملکرد این قطعه مطلع کند.

این ابزار کم حجم قابلیت مانیتورینگ و نظارت بر فعالیت هارد دیسک را بر عهده دارد و شما را از سلامت هارد دیسک خبر دارد می کند. نرم افزار قابلیت نمایش تمامی اطلاعات هارد دیسک (فلش، شماره سریال، رابط استاندارد، زمان کل، و غیره) و همچنین نمایش تمامی پارامترهای هارد دیسک را بر عهده دارد. این ابزار قابلیت کار روی هارد های HDD / SSD را داراست.


دانلود CrystalDiskInfo

✅ نام نرم افزار CrystalDiskInfo ❤️ تعداد دانلود 28073
⭐نسخه نرم افزار 9.2.3 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 4 مگابایت

قابلیت های نرم افزار CrystalDiskInfo

 

- نمایش اطلاعات S.M.A.R.T
- نمایش اطلاعات هارد
- تغییر طراحی پنجره
- ابزار بین المللی و قدرتمند


CrystalDiskInfo

مروری بر ویژگی های CrystalDiskInfo


CrystalDiskInfo - یک ابزار کوچک برای نظارت بر وضعیت هارد دیسک ها، نظارت بر وضعیت هارد دیسک هایی است که از فناوری SMART پشتیبانی می کنند و یک ارزیابی کلی از "سلامت" درایو شما ارائه می دهد. همچنین اطلاعات دقیق در مورد هارد دیسک های نصب شده کامپیوتر (فلش، شماره سریال، رابط استاندارد، کل زمان و ...) و همچنین ویژگی های پارامترهای خودآزمایی SMART (خطاهای خواندن، عملکرد، شروع) را نمایش می دهد. / توقف ، زمان جستجو، تعداد چرخه های روشن و خاموش، خطاها و بسیاری از بخش های دیگر) در دسرس است

CrystalDiskInfo یک ابزار HDD / SSD است که از SMART (فناوری نظارت، تجزیه و تحلیل و گزارش) پشتیبانی می کند. این شامل جزئیاتی مانند دمای فعلی درایو، نسخه نرم افزار، تعداد تلاش‌های خواندن یا نوشتن ناموفق، مدت زمان کارکرد درایو و دفعات راه‌اندازی و توقف آن است. اگر وضعیت هارد بحرانی شود و  آستانه خطر نزدیک شود ، CrystalDiskInfo به شما هشدار می دهد و به شما اطلاع می دهد تا در اسرع وقت یک نسخه پشتیبان از هارد خود تهیه کنید. دانلود Disk Pulse و دانلود نرم افزار Hard Disk Sentinel از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

پسورد فایل :
کپی