آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آموزش زبان » دانلود English Today انگلیش تودی فیلم آموزش زبان انگليسی

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

| مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today  با لینک مستقیم از سرورهای پاتوق یو  ، این مجموعه  شامل 26 دی وی دی فایل های ویدیویی + فایل های صوتی + کتاب های الکترونیکی و دارای حجم  63 گیگابایت است که به صورت رایگان با لینک مستقیم برای دانلود شما عزیزان آماده دانلود شده است |

 

در پست امروز وب سایت پاتوق یو باز هم یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان انگلیسی را برایتان آماده کرده ایم. پکیج آموزشی English Today عظیم ترین مجموعه آموزش ویدیویی زبان انگلیسی که تاکنون ساخته شده است. به جرات میتوان گفت که این مجموعه برترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی است زیرا تا به حال نظیر آن نیز منتشر نشده است. همه می توانند از این بسته آموزشی استفاده کنند چه افرادی که فقط با الفبا زبان انگلیسی آشنایی دارند و چه اساتید دانشگاه ها و مترجمان حرفه ای زیرا این بسته آموزشی به گونه ای ساخته شده که قابل استفاده برای همه باشد حتی کسانی که فقط با الفبا زبان انگلیسی آشنایی دارند! این مجموعه متشکل از 26 دی وی دی بوده و به 6 سطح مختلف تقسم بندی میشود که هر کدام از این دی ودی دی ها در سطح های مختلف قرار دارند. همچنین این مجموعه توسط موسسه ETS (خدمات آزمون های آموزشی) به عنوان یکی از معتبرترین روش های آموزشی جهت آمادگی در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن به دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های آمریکایی و اروپایی را دارند و حتی کسانی که برای کار و تجارت به کشورهای آمریکایی و اروپایی سفر می کنند توصیه میگردد. در فیلم های این مجموعه، زبان انگلیسی با روشی جدید و بسیار تاثیر گذار به زبان آموزان آموزش داده می شود در واقع زبان آموز با مشاهده دقیق این فیلم ها می تواند طریقه صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی را فرا بگیرد و همچنین با گرامر و نکات دستوری زبان انگلیسی به صورت کامل آشنا شود.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با فیلم های این مجموعه شکل داستانی آن است به گونه ای که در آن فقط استاد مربوطه صحبت نمیکند بلکه به عنوان مثال برای توضیح برخی از مطالب از قسمت هایی از فیلم های داستانی نیز بهره میگیرد تا مطلب قابل فهم تر باشد. علاوه بر این در هر کدام از فیلم ها زیرنویس انگلیسی نیز نمایش داده می شود تا در صورتی که متوجه کلمه ی خاصی نشدید با مشاهده زیرنویس به صورت کامل مطلب را درک کنید. علاوه بر فیلم های آموزشی، این پکیج شامل دو بخش دیگر یعنی فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی نیز می باشد که با کمک فایل های صوتی می توانید به صورت دقیق به مکالمه هایی که در هر فیلم بین بازیگران انجام می شود گوش دهید و با تلفظ صحیح لغات و جملات آشنا شوید و همچنین می توانید برای گوش دادن به این مکالمات فایل های صوتی را به MP3 Player خود انتقال دهید تا در خیابان، مترو، اتوبوس و ... به این مکالمات گوش دهید تا در نتیجه در ضمیر ناخودآگاه شما نقش ببندد. به علاوه این مجموعه دارای کتاب های الکترونیکی نیز می باشد که در این کتاب ها نکات دستوری و گرامری هر فیلم بیان شده و همچنین تمرینات مرتبط با هر درس در آنها قرار گرفته است و شما پس از مشاهده فیلم های آموزشی و گوش دادن به فایل های صوتی و پس از مطالعه گرامر کتاب می بایست تمرینات آنرا نیز حل کنید تا به صورت کامل درس مربوطه را فرا بگیرید.


دانلود English Today

✅ نام نرم افزارEnglish Today❤️ تعداد دانلود555137
⭐نسخه نرم افزارنهایی🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  تمام دستگاه ها🔆 حجم فایلمتفاوت نسبت به کیفیت
در زیر توضیحات مختصری در رابطه با سطح های مختلف این مجموعه قرار گرفته است:
 
۱- Beginner - سطح فوق مبتدی:
اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی مثل احواب پرسی (نظیر Hello ، Good Bye ، Good Morning و... ) است . شما در این سطح قرار می گیرید . پس آموزش های این سطح شمارا برای ورود به سطح بالاتر و پیشرفت سطح دانش زبانی تان کمک خواهد کرد،شامل 4 دی وی دی و مخصوص افرادی که سطح آشنایی آنها از زبان انگلیسی تنها آشنایی با الفبا زبان انگلیسی است.

2 - Elementary - سطح مقدماتی :
سطح مقدماتی برای آن دسته از زبان آموزانیست که دایره لغات آنها کمی گسترده تر شده و مدت کمی زبان آموخته اند ولی هنوز بسیاری از لغات ضروری را نمی دانند و حتی توانایی خواندن، نوشت و یا درک صحیح و درستی ندارند. تنها با یک سری افعال رایج آشنایی دارید و جملات ساده گرامری را می توانید بخوانید و به کمک دیکشنری متوجه شوید.شامل 4 دی وی دی و مخصوص افرادی که تنها با چند لغت زبان انگلیسی آشنایی دارد اما توانایی خواندن، نوشتن و درک مطلب را ندارند.

3- Lower مرحله شماره سه - سطح متوسطه:
شامل 4 دی وی دی و مخصوص افرادی که با نکات ابتدایی زبان انگلیسی آشنایی دارند اما نمی توانند به راحتی صحبت کنند و به سختی قادرند تا منظور خود را به طرف مقابل بفهمانند و همچنین خیلی سخت متوجه منظور طرف مقابل در مکالمه میشوند.

4- Upper مرحله شماره چهار - سطح فرا متوسطه :
شامل 5 دی وی دی و مخصوص افرادی که به صورت تقریبی قادرند تا مکالماتی را که در فیلم ها بین بازیگران انجام می شود را درک کنند و همچنین در هنگام گوش دادن به موسیقی تا حدودی متوجه منظور خواننده می شوند همچنین قادرند تا روزنامه ها و کتاب های زبان انگلیسی را تا حدی بخوانند.

5- Advanced مرحله شماره 5 - سطح پیشرفته :
شامل 5 دی وی دی و مخصوص افرادی که به راحتی می توانند با دیگران مکالمه کنند و قادرند تا مکالماتی را که در فیلم ها بین بازیگران انجام می شود را به صورت کامل درک کنند و همچنین با نکات دستوری و گرامری زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند و علاوه بر این قادرند تا روزنامه ها و کتاب های زبان انگلیسی را به صورت کامل بخوانند. در واقع کسانی که با اصول رایج زبان انگلیسی آشنایی کامل دارند اما قادر به درک برخی از نکات خاص و ویژه زبان انگلیسی نیستند.

 6- Business مرحله شماره شش - سطح تجاری (انگلیسی برای پیشبرد تجارت) :
شامل 4 دی وی دی و مخصوص افرادی که قصد دارند تا به صورت کامل بر زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و قصد اقامت و یا سفرهای طولانی مدت به کشورهای آمریکایی و اروپایی را جهت تحصیل و یا کار و امور بازرگانی را دارند.
همانطور که در بالا مشاهده نمودید این 26 دی وی دی به 6 سطح مختلف تقسیم بندی شده است که شما با توجه به سطح آشنایی خود با زبان انگلیسی می توانید یکی از این 6 سطح را برای شروع آغاز کنید اما پیشنهاد سازندگان این بسته آموزشی به زبان آموزن چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای یادگیری از سطح شماره 1 یعنی Beginer است چرا که بهتر است زبان آموز از همان سطح های ابتدایی با روند آموزشی این مجموعه آشنا شوند تا در سطح های بالاتر با مشکل رو به رو نشود.
دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today  


مشخصات این مجموعه:

Author: E-ducation.it, Florence | Publisher: Nepszabadsag, Budapest | Format: ISO,DVD-video,MP3,PDF
DVD: PAL 4:3 (720x576) VBR | Audio: English (Dolby AC3, 2 ch), MP3: 192 kbps, 48 kHz, stereo
Subtitles: English, Magyar | Size: 63.13 GB

لینک های دانلود:
این مجموعه به صورت مستقیم روی سرورهای پاتوق یو آپلود شده است و به زودی لینکهای دانلود کمکی هم به این قسمت اضافه خواهد شد .


نرم افزار مدیریت دانلود:
نرم افزار مدیریت دانلود تاثیر بسیار زیادی بر روی دانلود سالم فایل ها خواهد داشت به دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که از یک نرم افزار مطمئن برای دانلود فایل ها استفاده کنند پیشنهاد تیم پاتوق یو استفاده از نرم افزار Internet Download Manager (از اینجا دانلود کنید) است.
بازیابی فایل های فشرده:
به دلیل بالا بودن حجم فایل ها برای اینکه نگرانی دوستان برای دانلود این مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهیداتی را وِیژه این فایل ها در نظر گرفته ایم و آن قابلیت بازیابی فایل هاست. فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط پاتوق یو تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.
روش استفاده:
پس از دانلود تمام پارتها، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس از فایل ISO استخراج شده می توانید به دو روش استفاده کنید:
روش اول فایل ISO استخراج شده را با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک دی وی دی خام رایت نمایید.
روش دوم نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) نصب کنید و پس از رجیستر برنامه سیستم خود را رستارت نمایید. یک درایو مجازی در کنار درایو سی دی رام ایجاد میگردد. سپس بر روی فایل ISO استخراج شده کلیک راست نموده و بر روی گزینه UltraISO بروید و در منوی ظاهر شده گزینه Mount to drive را انتخاب کنید. با اینکار تمام فایل دی وی دی درون درایو مجازی قرار میگیرد گویی که شما فایل ISO را مانند روش اول بر روی یک دی وی دی خام رایت کرده اید.
طریقه اجرای دی وی دی به صورت اتوران:
برای اجرای هر کدام از دی وی دی ها به صورت اتوران باید از نرم افزار KMPlayer (از اینجا دانلود کنید) استفاده کنید. برای این منظور پس از اجرای نرم افزار در وسط کادر برنامه کلیک راست نموده و بر روی گزینه Open رفته و در منوی مقابل گزینه Open DVD File ... را انتخاب نمایید همچنین به جای اینکار می توانید پس از اجرای نرم افزار از کلید های ترکیبی Ctrl+V نیز استفاده کنید. در صفحه ی باز شده وارد مسیری شوید که فایل دی وی دی را از حالت فشرده خارج کردید و سپس در پوشه ی VIDEO_TS فایل VIDEO_TS.IFO را اجرا کنید.

 


دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

دانلود قسمت Beginner - (سطح فوق مبتدی ) دی وی دی شماره 1:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایلدانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 945 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Beginner - (سطح فوق مبتدی ) دی وی دی شماره 2:

دانلود فایلدانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 900 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Beginner - (سطح فوق مبتدی ) دی وی دی شماره 3:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 207 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Beginner - (سطح فوق مبتدی ) دی وی دی شماره 4:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 722 مگابایت

 پسوردپسورد: patoghu.com

 

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

 

 

 

دانلود قسمت Elementary (سطح مقدماتی) دی وی دی شماره 1:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 836 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Elementary (سطح مقدماتی) دی وی دی شماره 2:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 840 مگابایت

 

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Elementary (سطح مقدماتی) دی وی دی شماره 3:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 992 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Elementary (سطح مقدماتی) دی وی دی شماره 4:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 178 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

 

 

 

دانلود قسمت Lower ( سطح متوسطه ) دی وی دی شماره 1:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 686 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Lower ( سطح متوسطه ) دی وی دی شماره 2:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 825 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Lower ( سطح متوسطه ) دی وی دی شماره 3:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 139 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Lower ( سطح متوسطه ) دی وی دی شماره 4:
دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت
دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 859 مگابایت
پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

 

 

 

دانلود قسمت Upper ( سطح فرا متوسطه ) دی وی دی شماره 1:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم:1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 800 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Upper ( سطح فرا متوسطه ) دی وی دی شماره 2:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 180 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Upper ( سطح فرا متوسطه ) دی وی دی شماره 3:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 591 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Upper ( سطح فرا متوسطه ) دی وی دی شماره 4:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 787 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Upper ( سطح فرا متوسطه ) دی وی دی شماره 5:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 500 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

 

 

 

 دانلود قسمت Advanced ( سطح پیشرفته ) دی وی دی شماره 1:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 797 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Advanced ( سطح پیشرفته ) دی وی دی شماره 2:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 862 مگابایت 

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Advanced( سطح پیشرفته ) دی وی دی شماره 3:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 980 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Advanced ( سطح پیشرفته ) دی وی دی شماره 4:

دانلود فایلدانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Advanced دی وی دی شماره 5:

دانلود فایلدانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایلدانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 765 مگابایت 

پسورد پسورد: patoghu.com

 

دانلود رایگان فیلم آموزش زبان انگلیسی English Today

 

دانلود قسمت Business ( سطح تجاری) دی وی دی شماره 1:

دانلود فایلدانلود پارت 1 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 510 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Business ( سطح تجاری) دی وی دی شماره 2:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم:  1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم:  1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 544 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Business ( سطح تجاری) دی وی دی شماره 3:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم:  1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم: 980 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com

دانلود قسمت Business ( سطح تجاری) دی وی دی شماره 4:

دانلود فایل دانلود پارت 1 از لینک مستقیم:  1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 2 از لینک مستقیم:  1 گیگابایت

دانلود فایل دانلود پارت 3 از لینک مستقیم: 800 مگابایت

پسورد پسورد: patoghu.com


لیست دانلود
  دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.5/5)
پسورد فایل :
کپی