آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود نرم افزار GameGuru 2018 11.16 ساخت بازی بدون نیاز به برنامه نویسی

دانلود GameGuru برای اندروید

GameGuru یک بازی ساز ساده است. هدف شرکت سازنده این برنامه، ایجاد محیطی ساده برای ساخت بازی های متنوع می باشد. به کمیته این بازی بپیوندید و با آن همراه شوید. جهانی را تصور کنید که در آن شما و دوستانتان می توانید در آن بازی کنید. آن را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، ویژگی های دلخواه و  متنوع خود را به آن اضافه نمایید. البته که می توانید با صرف مدت زمان بیشتری، ساخته های بهتری را انتظار داشته باشید، بازی خود را به شکل جزء به جزء ایجاد نمایید. ابزار مختلفی در برنامه وجود دارد که با استفاده ازآن ها می توانید مدل های بسیار پیچیده ای را ایجاد نمایید. ساختن بازی با استفاده از این برنامه لذت بخش می باشد. این برنامه در مجمنوع امتیاز بسیار مثبتی را از کاربران مختلف استیم دریافت کرده است. بسته های مختلفی برای برنامه تدارک دیده شده است که برای نیاز های گوناگون به کار می روند. بسته به نوع بازی ای که میخواهید بسازید، می توانید این بازی ها را مستقیما از استیم دریافت نمایید. توجه داشته باشید که فرآیند بازی سازی وقت گیر می باشد و هم چنین بازی ای که طراحی می کنید، در صورتی که گرافیک بالایی داشته باشد به همان ترتیب نیاز به سیستم قدرتمندی برای رندر کردن و توسعه دادن آن دارد. حداقل سیستم شما باید 2 گیگابایت رم داشته باشد تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید.


دانلود GameGuru 2018

✅ نام نرم افزارGameGuru 2018❤️ تعداد دانلود23796
⭐نسخه نرم افزار11.16🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل5.6 گیگابایت

ویژگی های نرم افزار GameGuru

 

- رابط کاربری ساده برای مبتدی ها

- وجود بسته های مختلف نرم افزاری

- امکان ساخت مدل های پیچیده

- تحت استیم، قدرتمند و انعطاف پذیر

- پشتیبانی از انواع ابزار های مورد نیاز برای بازی سازی

- ساخت سریع بازی ها

 

تصاویری از محیط این نرم افزار:

 

دانلود GameGuru برای ویندوز  دانلود GameGuru برای ویندوز  دانلود GameGuru برای ویندوز  دانلود GameGuru برای ویندوز  دانلود GameGuru برای ویندوز

 

نکته : نرم افزار فقط روی ویندوزهای 64 بیتی قابلیت نصب دارد.

آموزش نصب GameGuru


1 - بسته را از حالت فشرده خارج کنید و فایل Iso بدست امده را توسط نرم افزارهایی نظیر power iso یا daemon tools به صورت ماونت اجرا و نصب کنید.
2 - بعد از نصب نرم افزار را باز نکنید و محتویات پوشه DARKSiDERS همراه فایل دانلودی را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید. ( مسیر نصب به صورت پیشفرض C:\GameGuru Premium می باشد )
پسورد فایل :
کپی