آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود OfficeSuite Premium 8.50.55528 – آفیس سوئیت برای ویندوز

برنامه افیس سوئیت برای ویندوز Office Suite

نرم افزار

OfficeSuite

یک ابزار کارآمد برای ویرایش و مدیریت فایل های اسنادی با فرمت های مختلف می باشد شما با نصب این برنامه قادر هستید تا فایل های برنامه های مختلفی از جمله پاورپوینت Power point ، ورد Word  ، اکسل Excel ، پی دی اف PDF و .... را باز کرده و به ویرایش آن بپردازید و در فرمت های مختلف اسنادی ذخیره کنید. شما می توانید در این برنامه فرمت پی دی اف را به فرمت برنامه های قابل استفاده در برنامه های ورد  و اکسل تبدیل کنید و بالعکس . شما می توانید به کمک دوربین از طریق این برنامه به اسکن فایل های اسنادی بپردازید و آن به فرمت های مختلف از جمله پی دی اف ذخیره کنید .یکی دیگر از قابلیت های این برنامه امکان ذخیره سازی و اشتراک گذاری آنها در فضای ابری مختلف از جمله Dropbox, Google Drive, OneDrive, Amazon Cloud Drive, SugarSync می باشد . امکان اضافه کردن امضا بروی فایل ها ، مدیریت دسترسی به فایل ها  از جمله قابلیت هایی است که در این برنامه گنجانده شده است . همچنین می توانید از لینک دانلود آفیس 2019 یا دانلود WPS Office را دانلود کنید.

دانلود OfficeSuite

✅ نام نرم افزارOfficeSuite❤️ تعداد دانلود26257
⭐نسخه نرم افزار8.50.55528🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل258 مگابایت

قابلیت های کلیدی نرم افزار OfficeSuite Premium Edition

 

- پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های اسنادی

- پتشیبانی از نسخه ی ویندوز های مختلف

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- امکان ذخیره سازی در فضای ابری مختلف از جمله Dropbox, Google Drive, OneDrive, Amazon Cloud Drive, SugarSync

- اسکن کردن فایل های اسنادی به کمک دوربین

- و...

 

فرمت های پشتیبانی شده در این برنامه :

 

DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPS, PPSX, PPTM, PPSM.

VueScan Pro

آموزش نصب و فعال سازی OfficeSuite

1 - بسته را از حالت فشرده خارج کنید و سپس نرم افزار را نصب کنید ولی اجرا نکنید ! ( حتما کنار ساعت ویندوز اگر باز بود باید کامل ببندید )

2 - وارد پوشه Patch شوید ، فایل Patch را با کلیک راست Run as administrator اجرا کرده و روی دکمه Patch کلیک کنید ، از منوی Product روی OfficeSuite تنظیم کنید و سپس روی دکمه Patch کلیک کنید.

3 - اکنون از داخل پوشه Crack فایل delete the commonDotNet.bat را با کلیک راست Run as administrator اجرا کنید و یا می توانید به مسیر C:\Windows\assembly\NativeImages_v4.0.30319_64 مراجعه کرده و پوشه delete the commonDotNet را حذف کنید

4 - تمام نرم افزار را اجرا کنید ، نرم افزار را اپدیت کنید و بهتر است برای جلوگیری از باز شدن سریال در لیست فایروال قرار دهید.

پسورد فایل :
کپی