آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود My Notes Keeper 3.9.7.2290 | نرم افزار ذخيره يادداشت و اطلاعات مختلف
ذخیره یادداشت و اطلاعات مختلف با My Notes Keeper 2.7.6.1404
با استفاده از نرم افزار قابل حمله My Notes Keeper به سادگی می توانید یادداشت ها و اطلاعات ضروری خود را در دسکتاپ خود ذخیره کنید تا کارهای خود را فراموش نکنید . اسناد ، فایل ها ، لینک ها ، صفحات وب ، عکس ها و ... میتوانند در این اطلاعات و یادداشت ها وجود داشته باشید و آنها را از فایل های txt, wri, rtf, Excel, Word, html و ... وارد کنید . استفاده از این برنامه بسیار آسان است بطوری که راه اندازی آن کمتر از 10 ثانیه طول میکشد . برنامه برای نوشته ها دارای ابزارهای مختلفی همچون پاراگراف بندی ، رنگ ، فونت ، اندازه ، رنگ پس زمینه ، جداول ، تصاویر ، نمادها ، و غیره است که باعث برجسته شدن نوت های شما میشود .

دانلود My Notes Keeper

✅ نام نرم افزارMy Notes Keeper❤️ تعداد دانلود11033
⭐نسخه نرم افزار3.9.7.2290🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل9 مگابایت

قابلیت های کلیدی My Notes Keeper 


- ایجاد یادداشت های سازماندهی شده: با استفاده از My Notes Keeper می توانید یادداشت های خود را با ساختار سلسله مراتبی و سازماندهی شده ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید دسته ها و زیردسته های مختلف برای موضوعات مورد نظر خود تعریف کنید و یادداشت های خود را در دسته ها و زیردسته ها قرار دهید.

- قابلیت جستجو: My Notes Keeper ابزارهای جستجوی پیشرفته ای را برای پیدا کردن یادداشت های مورد نیازتان فراهم می کند. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی، عبارات، تاریخ ها و سایر معیارها، به سرعت یادداشت های مورد نظر خود را پیدا کنید.

- ویرایش و فرمت بندی متن: با My Notes Keeper می توانید متن یادداشت های خود را ویرایش کنید و فرمت بندی های مختلفی را به متن اعمال کنید. این شامل تنظیم قلم، رنگ، اندازه و استایل متن، اضافه کردن لینک ها، تصاویر و جداول می شود.

- ضمیمه کردن فایل ها: علاوه بر متن، My Notes Keeper به شما امکان می دهد فایل های مختلف را به یادداشت های خود ضمیمه کنید. می توانید فایل های متنی، تصاویر، صداها، فایل های PDF و سایر فرمت های پشتیبانی شده را به یادداشت ها اضافه کنید.

- نسخه برداری و پشتیبان گیری: My Notes Keeper امکان نسخه برداری و پشتیبان گیری از یادداشت ها را فراهم می کند. شما می توانید نسخه های قبلی یادداشت ها را ذخیره کنید و در صورت نیاز به آن ها بازگردید.


آموزش نصب و فعال سازی My Notes Keeper


1 - بسته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید و نصب کنید.

3 - نرم افزار را باز کنید و با اطلاعات فایل key همراه فایل دانلودی نرم افزار را فعال کنید.

پسورد فایل :
کپی