آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » نرم افزار آموزشی » دانلود Fritz 18.18 برنامه آموزش شطرنج

دانلود Fritz برای ویندوز

Fritz فریتز با پیروزی در مقابل گری کاسپاروف و بدست آوردن جام قهرمانی ولادمیر کرامنیک جهان شطرنج را شگفت زده کرد. این اپلیکیشن که به گفته مجله Der Spiegel یکی از محبوب ترین نرم افزار های شطرنج است و در رقابت با نرم افزار آموزش پایه شطرنج می باشد. هر چیزی را که فکرش را بکنید در زمینه شطرنج در اختیار شما قرار می دهد. از روش های آموزشی مختلف که هم افراد آماتور و هم افراد حرفه ای می توانند با آن ها مهارت هایشان را تقویت کنند، تا مجموعه کاملی از وب اپ های مرتبط با شطرنج و سرور های بازی ویژگی هایی است که در این برنامه خواهید یافت. اکنون Fat Fritz دارای الگوریتم بسیار قدرت شبکه عصبی می باشد که از آلفا زیرو الهام گرفته شده است.

Fritz این الگوریتم قادر به تولید استراتژی های واقع گرایانه می باشد که در سطح جهانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. Fritz اکنون بهینه سازی شده است و از متد brute force سنتی و تکنولوژی evaluation برای پیدا کردن حرکت بعدی استفاده می کند. این نرم افزار میزان پیشرفت شما را کنترل می کند و بر اساس آن آموزش می دهد. صد ها رپرتوار شامل Blitz & Train وجود دارد. این اپلکیشن بر اساس بازی های بلیتز شما، پازل هایی تولید می کند که مهارتتان را در شطرنج بهبود می بخشند. به لطف ray tracing پویا، تخته شطرنج سه بعدی بهبود یافته است.


دانلود Fritz

✅ نام نرم افزارFritz❤️ تعداد دانلود6935
⭐نسخه نرم افزار18.18🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل800 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Fritz


- هوش مصنوعی قدرتمند

- ارائه صد ها رپرتوار مختلف

- آنالیز بازی ها تا 7 حرکت

- آموزش دادن با متدهای مختلف

- ارائه مجموعه ای از وب اپ های مختلف

- دسترسی به سرورهای شطرنج

- یکی از محبوب ترین برنامه های آموزش شطرنج

- قابل استفاده هم برای افراد حرفه ای و هم افراد تازه کار

تصاویری از محیط نرم افزار Fritz :


دانلود Fritz برای ویندوز

نکته مهم : این نرم افزار بسیار سخت کرک می شود و اگر به کرک نرم افزارها آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم دانلود نکنید ! آموزش کرک فایل read me همراه فایل دانلودی می باشدو برای کرک باید مسلط به بان انگلیسی باشید !


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- Minimum: PC Intel i3 or i5 or Ryzen 3, 4 GB RAM, Windows 8.1 (32- or 64-Bit), DirectX11, graphic card with 512 MB RAM
- Recommended: PC Intel i7, i9 or Ryzen 7/9, 8 GB RAM, Windows 11 or 10 with 64-Bit, Windows Media Player, graphic card with 1 GB RAM, RTX graphic card for real time Raytrace board

پسورد فایل :
کپی