آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود DriverStore Explorer 0.11.92 مدیریت درایور سیستم

دانلود DriverStore Explorer برای ویندوز

DriverStore Explorer کار کردن با driver store ویندوز را به شکل قابل توجهی آسان می سازد. اضافه کردن بسته درایورها، حذف کردن و حذف اجباری درایورها از جمله امکانات این برنامه کم حجم می باشد. تمامی پکیج ها در این برنامه لیست می شوند. شما می توانید لیست اطلاعات را به شکل CSV خروجی بگیرید. پکیج های دلخواه خود را به Driver Store اضافه کنید، این عمل staging نامیده می شود.

بسته ای را انتخاب کنید و به راحتی آن را حذف نمایید. در صورتی که بسته انتخابی پاک نمی شود و با ارور رو به رو می گردد، کافیست آن را به شکل اجباری "Forced" حذف نمایید. در DriverStore Explorer امکان مرتبط کردن آیتم های به نمایش در آمده وجود دارد. ستون های دلخواه را انتخاب کنید و آن ها را مدیریت نمایید. امکان حذف همزمان چند بسته وجود دارد، این قابلیت به شکل قابل توجهی کارها را سریع تر می کند و در زمان شما صرفه جوی می کند. DriverStore Explorer دارای حجم بسیار کمی می باشد و بیشتر از 1 مگابایت از فضای سیستمتان را اشغال نخواهد کرد. برای بروزرسانی لیست به نمایش در آمده، کافیست کلید Refresh را بزنید.


دانلود DriverStore Explorer

✅ نام نرم افزارDriverStore Explorer❤️ تعداد دانلود2908
⭐نسخه نرم افزار0.11.92🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل300 کیلوبایت

ویژگی های نرم افزار DriverStore Explorer


- فشرده شده با حجم بسیار کم

- امکان بروزرسانی لیست به نمایش در آمده

- حذف اجباری درایورهایی پاک نمی شوند

- مرتب کردن آیتم های لیست به نمایش در آمده

- خروجی گرفتن لیست با فرمت csv

- حذف کردن پکیج های دلخواه

- امکان پاک کردن چند پکیج به شکل همزمان


تصاویری از محیط نرم افزار DriverStore Explorer :


دانلود DriverStore Explorer برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی