آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود نرم افزار Wolfram Mathematica 14.0 حل معادلات ریاضی ویندوز

دانلود Mathematica برای ویندوز

Mathematica یکی از محبوب ترین نرم افزار های محاسباتی می باشد که دارای دقت بالایی است. افرادی که در رشته های مهندسی و به خصوص در رشته هایی که جزو علوم پایه مانند فیزیک هستند تحصیل می کنند به ناچار باید از نرم افزار های مهندسی ای مانند Mathematica استفاده کنند. نرم افزار های مشابهی مانند متلب و ... وجود دارند، اما رابط کاربری Mathematica بسیار بصری و پیشرفته تر ساخته شده است تا کار برای کاربران، ساده تر گردد.

میلیون ها کاربر از سراسر جهان، از دانشجویان تا اساتید و مهندسان و  ... از این نرم افزار استفاده می کنند. با وجود این نرم افزار می توانید محاسبات مختلف مهندسی ای را انجام دهید، از حل توابع انتگرالی تا اعداد مختلط، رسم انواع نمودار ها و حل معادلات فیزیکی همگی در این برنامه امکان پذیر می گردند. سیستم عظیمی در این برنامه ایجاد شده است، بیش از 5000 تابع در برنامه وجود دارد که گستره بزرگی از محاسبات را فرا می گیرد. شما می توانید در معادلات هندسی، فضا های مختلف و ... نیز از این برنامه کمک بگیرید و حل مسائل پیچیده را برای خود آسان سازید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده تر از دیگر برنامه های مشابه می باشد و یادگیری آن سریع تر صورت می گیرد. زبان Wolfram منحصر به فرد می باشد و الگوریتم های به کار رفته در آن، از جدیدترین متد های روز دنیا می باشد که دقیق ترین محاسبات پیشرفته را می توان با آن ها انجام داد. این ابزار صرفا برای انجام محاسبات عددی و ریاضی به کار نمی رود و با استفاده از آن می توانید محاسبات مکانیکی، داده ای و ... نیز انجام بدهید. در ورژن جدید این برنامه، می توانید سطح بالاتری از محاسبات ریاضی را  تجربه کنید. بیش از 150 هزار مثال در این برنامه برای مسائل گوناگون وجود دارد که می توان از آن ها برای درک بهتر استفاده از این برنامه استفاده کرد.


دانلود Wolfram Mathematica

✅ نام نرم افزارWolfram Mathematica❤️ تعداد دانلود42098
⭐نسخه نرم افزار14.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل6.3 گیگابایت

ویژگی های نرم افزار Mathematica

 

- امکان انجام محاسبات فیزیکی و مکانیکی

- ابزار مختلف برای رسم، کشیدن انواع نمودار ها

- پشتیبانی از مسائل هندسی، ریاضی، آنالیز اعداد و ...

- سرعت بالا در عملیات محاسبات

- دقت تضمینی و 100% ی در انجام محاسبات.

- وجود مثال های مختلف برای درک بیشتر

- دارای جدیدترین متد های محاسباتی

- وجود توابع مختلف برای محاسبات گوناگون

 

mathematica-11


آموزش نضب و فعال سازی Mathematica


1 - شروع به نصب نرم افزار کنید در مراحل نصب باید گزینه Other ways to activate و سپس Manual Activation را انتخاب کنید.

2 - وارد پوشه Crack همراه فایل دانلودی شده و فایل keygen را اجرا کنید( فایل کیجن از شما درخواست پسورد می کند که باید عبارت avxlive.icu را وارد و اینتر کیبورد را بفشارید )  Mathid که در مرحله قبل نرم افزار در اختیار شما گذاشته در این بخش کپی کنید و اینترنت کیبورد را فشار دهید. ( نکته 3 فایل keygen وجود دارد از هر کدام دوست داشتید می تونید استفاده کنید )

3 - با لایسنس و سریال داده داده شده نرم افزار را فول کنید! ( به صورت آفلاین باید فعال شود و اینترنت سیستم باید قطع باشد )

4 برای تغییر زبان نیز می توانید از طریق این مسیر Edit - Preferences... - Language اقدام کنید.


لیست دانلودآموزش ها سیستم مورد نیاز

System Requirements:

.
– Windows 11
– Windows 10*
* The minimum version supported is version 1709.
– Windows Server 2019 (Desktop Experience)
- Processor: Intel Pentium Dual-Core or equivalent
- Disk Space: 14 GB
- System Memory (RAM): 2 GB+ recommended

پسورد فایل :
کپی