آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مهندسی » دانلود و نصب Avanquest Architect 3D Interior Design 20.0.0.1030 برنامه طراحی دکوراسیون داخلی خانه

Avanquest Architect 3D Interior Design

Avanquest Architect 3D Interior Design پروژه های طراحی داخلی و دکوراسیون خود را مشاهده و برنامه ریزی کنید! Architect 3D\ Design Interior ابزاری عالی برای مشاهده و برنامه ریزی پروژه های طراحی داخلی و دکوراسیون شما است. اتاق یا آپارتمان خود را مرتب کنید، چیدمان مبلمان و طرح های رنگی مختلف را امتحان کنید یا برای بازسازی کامل آشپزخانه یا حمام خود برنامه ریزی کنید. 

از جادوگر QuickStart برای تعیین چیدمان اتاق های خود به سادگی با کشیدن و رها کردن استفاده کنید. خانه خود را با انتخاب از بین هزاران مورد برای کشیدن و رها کردن تزئین و شخصی سازی کنید: مبلمان، پوشش های کف و دیوار، مواد میز کار، فرش، تزئینات و موارد دیگر. دانلود نرم افزار Avanquest Architect 3D Ultimate  و دانلود Vectorworks از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود Avanquest Architect 3D Interior Design

✅ نام نرم افزارAvanquest Architect 3D Interior Design❤️ تعداد دانلود115
⭐نسخه نرم افزار20.0.0.1030🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل2.3 گیگابایت

✔️ قابلیت های کلیدی Avanquest Architect 3D Interior Design 


قابلیت QuickStart

استارت سریع از قابلیت های کلیدی نرم افزار است ، از  QuickStart برای تعیین چیدمان اتاق های خود به سادگی با کشیدن و رها کردن استفاده کنید. خانه خود را با انتخاب از بین هزاران مورد برای کشیدن و رها کردن تزئین و شخصی سازی کنید: مبلمان، پوشش های کف و دیوار، مواد میز کار، فرش، تزئینات و موارد دیگر.

قابلیت دراگ اند دراپ

اتاق ها را با کشیدن و رها کردن اضافه کنید تا به راحتی پلان طبقه خود را ایجاد کنید.

طرح های استاندارد خانه آماده برای استفاده

نیاز به یک طرح پیش ساخته دارید یا یک نقطه شروع ساده؟ از طرح های خانه قابل ویرایش ما برای سرعت بخشیدن به طراحی خود استفاده کنید یا ایده های برنامه ریزی خود را دنبال کنید.

ردیابی پلان های اسکن شده

طرح های مورد علاقه خود را دنبال کنید یا از یکی طرح های اماده استفاده کنید. از داخل یا خارج یک خانه موجود عکس بگیرید و آنها را به راحتی اضافه کنید تا طرح های خود را تکمیل کنند.

فیلم های آموزشی

برای یادگیری نحوه تسلط بر بسیاری از ویژگی های برنامه نرم افزار، فیلم های آموزشی داخل نرم افزار را مشاهده کنید.

طراحی بسیار آسان 

برای نمایش فوری نتیجه، مجموعه ای از مبلمان یا اشیاء خود را با یک کلیک به نمای سه بعدی بکشید!

تنظیم نود و حالت های سایه

با استفاده از این ابزار قدرتمند، کنترل کاملی بر نور محیط، سایه ها و پراکندگی نور خواهید داشت. ابزار Sun Direction به شما کمک می کند تا میزان نوری که می خواهید و کجا قرار دهید را برنامه ریزی کنید.

برآوردگر

برآوردگر به شما کمک می کند پروژه خود را پیگیری کنید و مقیاس هایی را برای درها، پنجره ها و موارد دیگر ارائه می دهد.

رندر سه بعدی

تولید رندرهای سه بعدی با کیفیت بالا در زمان واقعی. در حالی که طرح های خود را به صورت دو بعدی ترسیم می کنید، بلافاصله پروژه خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

کتابخانه اشیاء

طیف وسیعی از مصالح ساختمانی و دکوراسیون در اختیار شماست. تزئینات مصنوعی، رنگ های داخلی و خارجی، کف، سطوح جامد، کرکره ها، سنگ کاری و بسیاری موارد 

کتابخانه مواد

به لطف پالت های تزئینی، مواد مختلف و ایده های تزئینی را امتحان کنید. ترکیب رنگ/مواد مختلف ایجاد کنید، سپس از یکی به دیگری تغییر دهید تا ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

ساخت و ساز زیست محیطی

سبز بساز! روی نماد Eco-construction کلیک کنید و طرح شما سبزتر می شود! ما مناطقی را برجسته می کنیم که می توانید از مواد و اشیاء سازگار با محیط زیست استفاده کنید، مانند میزهای شیشه ای بازیافتی، کفپوش بامبو و موارد دیگر! نکات زیست محیطی که یکپارچه و مختص طراحی شما هستند به شما کمک می کنند تا برای صرفه جویی در انرژی و هزینه سبز بسازید.

✔️ طراحی داخلی به تفکیک اتاق


آشپزخانه

آشپزخانه خود را با کابینت‌های جدید مدرن کنید، جزیره‌ای را برای پخت و پز یا غذاخوری قرار دهید، کاشی‌های کف یا کفپوش چوبی را اضافه کنید، سبک پنجره‌ها و درها را تغییر دهید و تزئینات مصنوعی را روی دیوار اعمال کنید.

حمام

رنگ های مختلف مبلمان را امتحان کنید، یک حمام یا دوش سفارشی جدید اضافه کنید، جلوه میز گرانیتی را بر روی مبلمان حمام خود مشاهده کنید، رنگ و الگوهای کاغذ دیواری را مقایسه کنید یا نور را تغییر دهید.

دفتر

کابینت‌ها و قفسه‌های کتاب را اضافه کنید، رنگ‌ها را برای فضایی دنج‌تر تغییر دهید، از میان صدها واحد مبلمان و تجهیزات اداری در کتابخانه انتخاب کنید.

سفارشی سازی نور

طرح‌بندی، نورپردازی و ترکیب رنگ‌ها و مواد مختلف را امتحان کنید.

اتاق سینمای خانگی

یک اتاق سینمایی که شما را به آرامش دعوت می کند، یا یک سینمای واقعی در خانه خود بسازید. صندلی ها و تجهیزات پروجکشن را در جای خود قرار دهید. پرده‌ها را جلوی صفحه‌نمایش قرار دهید و یک دستگاه پروژکتور را برای یک تجربه مهیج ضافه کنید.

گاراژ

برای بازسازی گاراژ خود برنامه ریزی کنید! کف‌پوش‌های سفارشی‌شده را اضافه کنید، قفسه‌هایی با کشیدن و رها کردن فضای ذخیره‌سازی ایجاد کنید، یک کارگاه اضافه کنید یا گاراژ خود را به یک منطقه نشیمن تبدیل کنید.

فضای برای تفریح

فضایی برای تفریح ایجاد کنید، یک فضای سبز گلف داخلی را قرار دهید، یک فضای اداری با کتابخانه کارگاه سفارشی اضافه کنید یا چیدمان های مختلف را برای فضای زندگی جدید خود امتحان کنید.

✅ آموزش فعال سازی Avanquest Architect 3D Interior Design

1 - بسته دانلودی را از حالت فشرده خارج کنید ، فایل Setup را اجرا کرده و به نصب بپردازید ، بعد از پایان فایل Update را هم نصب کنید.

2 - وارد پوشه Crack شوید و فایل HostBlocker را به صورت کلیک راست run as administrator اجرا کنید.

3 - فایل keygen داخل پوشه Crack را اجرا کنید روی عروسک سمت چپ کلیک کنید یه لایسنس در اختیار شما می ذاره ، اکنون شروع به نصب نرم افزار کنید.و در صورت درخواست key از لایسنس داده شده کیجن استفاده کنید.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- Windows® 7 64-bit, Windows® 8 64-bit, Windows® 10, Windows® 11
- Intel® or compatible 1.0 GHz 64-Bit processor or higher
- 1 GB of RAM (4 GB or more recommended)
- 3 GB available hard disk space – 3D video card (1024*768 min 32 bit)

پسورد فایل :
کپی