آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود و نصب Disk Space Saver 2.7.1 برنامه پاکسازی هارد دیسک

دانلود نرم افزار Disk Space Saver - برنامه تجزیه تحلیل فضای دیسک برای ویندوز

Disk Space Saver اگر شما نیز در هارد دیسک خود صد ها و حتی هزاران گیگ فایل در اختیار دارید حتما متوجه شده اید که حجم بالایی از فضای دیسک خالی بوده اما اشغال شده است. در این زمینه قصد معرفی برنامه ای بنام Disk Space Saver را داریم که میتواند بسیاری از مشکلات این چنینی شمارا برطرف کند. با آزادسازی فضای دیسک میتوانید سرعت بهتری را در ویندوز بهمراه داشته باشید که جدا از سرعت و کارایی بهتر فضای بیشتری نیز برای ذخیره سازی اطلاعات دریافت خواهید نمود. عملا پارتیشن بندی ویندوز برای نگهداری اطلاعات در برخی اوقات با مشکل مواجه میشود که کاربران برای رفع مشکلات احتمالی باید هرچند وقت یکبار هارد خودرا تجزیه و تحلیل کنند که در این زمینه به نرم افزار Disk Space Saver نیاز خواهید داشت.


دانلود Disk Space Saver

✅ نام نرم افزارDisk Space Saver❤️ تعداد دانلود367
⭐نسخه نرم افزار2.7.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل99 مگابایت

توضیحات نرم افزار Disk Space Saver


Disk Space Saver گزینه مناسبی برای صرفه جویی و حذف فضای اشغالی بوده که لازم است بدانید ویژگی های این برنامه تنها در این زمینه محدود نشده است. لازم به ذکر است بدانید که این ابزار از اسکنر بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است که در مدت زمان کمی میتواند هزاران گیگ از فایل های شمارا اسکن کند و با نمایش بصری آنها مقدار فضایی که در دیسک موجود است و مقدار فضایی که بعنوان فضای اشغال درگیر شده است را مشاهده کنید. با نمایش بصری این برنامه میتوانید بعد از اسکن پوشه و فایل های بیهوده خود را حذف کنید که برای انجام اینکار نیازی به آموزش نخواهید داشت زیرا برنامه از رابط کاربری ساده ای برخوردار بوده که برای کاربران مبتدی نیز مشکلی نخواهد بود. این برنامه از زبان انگلیسی و ویندوز های 7 ، 8.1 ، 10 و 11 پشتیبانی میکند.

Disk Space Saver از یک ساختار سلسله بندی برخوردار بوده که با وجود این ویژگی در حین اسکن مشکلی برای فایل های اسکن شده بوجود نخواهد آمد. عملا این سوال نیز به ذهن شما خطور کرده است که سرعت بالا سبب اسیب فایل های موجود نخواهد شد ؟ در این بخش ویژگی های سلسله مراتبی وارد میشود که برای اسکن فایل ها ابتدا آنها به نسبت فرمت اجرایی که در اختیار دارند در چند بخش دسته بندی میشوند و به نسبت دسته بندی و ویژگی هایی که در اختیار دارند اسکن شروع میشود که این ویژگی امکان اسیب رساندن به فایلهارا تا حد چشمگیری کاهش میدهد که در این زمینه تاکنون گزارشی برای برنامه به ثبت نرسیده است. برنامه Disk Space Saver اسکن فایل های شمارا در محیطی ایمن انجام میدهد.

دانلود نرم افزار Disk Space Saver - برنامه تجزیه تحلیل فضای دیسک برای ویندوز  دانلود نرم افزار Disk Space Saver - برنامه تجزیه تحلیل فضای دیسک برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی