آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آموزش زبان » دانلود نرم افزار Russian Visual Vocabulary Builder 1.2.8 آموزش واژگان روسی با تصویر و تلفظ

دانلود Russian Visual Vocabulary Builder

Russian Visual Vocabulary Builder به لطف روش یادگیری منحصر به فرد این ابزار ، به زودی در مسیر تسلط بر زبان روسی به نتایج عالی دست خواهید یافت. Vocabulary Builder برای هر کسی که مایل به یادگیری برخی از کلمات و عبارات برای استفاده در تعطیلات است و همچنین کسانی که به دنبال تقویت مهارت های زبانی خود هستند ایده آل است. روش منحصر به فرد نرم افزار ترکیبی از آموزش بصری و صوتی است: هر یک از تقریبا 2000 کلمه و عبارت با یک تصویر به یاد ماندنی همراه است و توسط سخنران حرفه ای نرم افزار بیان می شود. 
روش یادگیری این ابزار بر اساس مفهوم فلش کارت است. هدف شما رسیدن به بالاترین سطح مهارت "بسیار خوب" است. شما می توانید دوره خود را طوری سفارشی کنید، که مناسب شما باشد و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید همه چیز را یاد بگیرید یا فقط موضوعات خاصی را یاد بگیرید. همچنین می توانید فرهنگ لغت خود را با تصاویر و فایل های صوتی کاملاً جدید ایجاد و ویرایش کنید تا دایره واژگان را گسترش دهید. این بدان معنی است که شما می توانید روی یادگیری کلمات و عبارات مرتبط با موضوعات خاص مانند "سفر کردن"، "وسایل ارتباطی" یا "خرید" تمرکز کنید. برای کمک به یادگیری، می توانید از بین 9 تمرین سرگرم کننده انتخاب کنید.


دانلود Russian Visual Vocabulary Builder

✅ نام نرم افزارRussian Visual Vocabulary Builder❤️ تعداد دانلود33
⭐نسخه نرم افزار1.2.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 10 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل450 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Arabic Visual Vocabulary Builder


- بیش از 2000 کلمه و عبارت مصور و بیان شده است.
- می توانید از زبان های زیر به عنوان منبع کلمات و عبارات استفاده کنید: انگلیسی، چینی، چکی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، مجارستانی، پرتغالی، عربی، لهستانی، فارسی و ترکی.
- می توانید فرهنگ لغت خود را با تصاویر و فایل های صوتی کاملاً جدید ایجاد و ویرایش کنید تا دایره لغات را گسترش دهید.
- شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید.
- تمام مراحل توسط سخنرانان بومی تلفظ می شود
- هر کلمه و عبارت نشان داده شده است، که حفظ کردن آنها را آسان تر می کند.
- از بین 9 نوع مختلف تمرین سرگرم کننده برای تقویت آموزش واژگان خود انتخاب کنید.
- تمرینی برای ترویج حفظ سمعی و بصری کلمات و عبارات: در کنار ضبط صوتی و تصویر تصویری، کلمه یا عبارت را می بینید که هم به زبان مادری و هم به زبان خارجی نوشته شده است.
- تقسیم بندی مختصر و منطقی مطالب به موضوعات

Russian Visual Vocabulary Builder


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

- OS: Windows 10 version 14316.0 or higher
- Architecture: x64

پسورد فایل :
کپی