آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود نرم افزار Icecream PDF Editor 3.20 برنامه ویرایش فایل های پی دی اف

دانلود Icecream PDF Editor برای ویندوز

Icecream PDF Editor  اپلیکیشنی قدرتمند می باشد که امکان ویرایش آسان فایل های پی دی اف را به وجود آورده است. می توانید به ابزار مختلف ویرایش دسترسی داشته باشید، متن ها را تغییر دهید، یادداشت اضافه کنید، از فایل خود محافظت کنید، صفحات را مدیریت کنید و ... . این اپلیکیشن رابط کاربری جذابی دارد. می توانید محل صفحات را تغییر دهید، فایل های پی دی اف را تقسیم کنید یا آن ها را با یک دیگر بازترکیب کنید. از فایل های pdf خود محافظت کنید. بر روی آن ها پسورد بگذارید و ویرایش یا کپی کردن محتوا را در آن ها محدود کنید.
Icecream PDF Editor یادداشت اضافه کنید، مکان های مختلف را های لایت کنید، افکت های مختلف متنی اضافه کنید و بسیاری از کارهای دیگر را با کمترین کلیک انجام دهید. شما می توانید مناطق دلخواه پی دی اف خود را انتخاب کنید و به آن ها کامنت اضافه نمایید. اضافه کردن مهر اختصاصی برای بازخوانی سریع تر و بهتر فایل های پی دی اف امکان پذیر است. این اپلیکیشن برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند زودتر کارهای خود را انجام دهند، بدون این که لازم باشد وقت خود را صرف یادگیری کار با ابزار برنامه کنند. Icecream PDF Editor حجم بسیار کمی دارد و کمتر از 17 مگابایت زا فضای سیستم شما را اشغال خواهد کرد. محیط این برنامه یاد آور نرم افزار Acrobat Reader Dc است. هرچند امکانات این اپلیکیشن محدودتر می باشد، با این حال نیازهای ضروری شما با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد.

دانلود Icecream PDF Editor

✅ نام نرم افزار Icecream PDF Editor ❤️ تعداد دانلود 4565
⭐نسخه نرم افزار 3.20 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 22 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Icecream PDF Editor


- رابط کاربری دوستانه و ساده
- ابزار مختلف برای استفاده
- تغییر دادن ترتیب صفحات
- چرخاندن، جا به جا کردن و تغییر سایز دادن اشیاء
- محافظت از فایل های پی دی اف
- اضافه سازی آسان کامنت به فایل ها
- اضافه کردن stamp برای بازخوانی راحت تر

 

آموزش نصب Icecream PDF Editor


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2 - محتویات پوشه Patch همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید ، سپس فایل پچ را با کلیک راست Run as Administrator باز کرده و روی دکمه Patch کلیک کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Icecream PDF Editor :


دانلود Icecream PDF Editor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی