آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود BitRecover PDF Image Extractor Wizard 2.0 استخراج تصاویر از پی دی اف برای ویندوز

دانلود BitRecover PDF برای ویندوز

BitRecover PDF Image Extractor Wizard نرم افزاری قدرتمند با رابط کاربری دوستانه می باشد که برای استخراج تمام عکس ها از فایل pdf توسعه داده شده است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا صفحات pdf را در قالب عکس های JPG, PDF, TIFF. Bitmap, PNG خروجی بگیرید. حتی فایل های آسیب دیده و corrupt شده پی دی اف شما نیز با این اپلیکیشن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار مستقل می باشد و نیازی به acrobat reader و سایر برنامه های مشابه ندارد.

استخراج عکس ها با سرعت بالا و به آسانی انجام می شود. BitRecover PDF Image Extractor Wizard دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید عکس هایتان را استخراج کنید. یا می توانید به شکل مستقل صفحات را به عکس تبدیل کنید؛ یا تمام صفحات موجود را به عکس تبدیل کنید. اگر تمام صفحات را انتخاب کنید؛ این برنامه فولدری حاوی تمام صفحات پی دی اف در قالب تصویری تولید می کند. کیفیت صفحات موجود در پی دی اف شما حفظ می شود. از این برنامه می توانید برای انواع فایل های pdf استفاده کنید. با یک کلیک عملیات آغاز می شود. BitRecover PDF Image Extractor Wizard  بخش های آسیب دیده فایل شما که دارای ارور هستند را نیز بازیابی می کند و در قالب تصویری در اختیارتان قرار می دهد. البته ممکن است بعضی از تصاویر با کیفیت مناسبی به نمایش در نیایند.A-PDF Image Extractor نیز دیگر برنامه در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار BitRecover PDF Image Extractor Wizard


- عملکرد مستقل بدون نیاز به adobe reader

- سرعت بالا در استخراج عکس ها

- رابط کاربری دوستانه

- گزینه پیش نمایش تصاویر

- پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری

- امکان استخراج عکس از pdf های آسیب دیده

- حفظ کیفیت صفحات پس از عملیات تبدیل

- استخراج تمام صفحات موجود در pdf

تصاویری از محیط نرم افزار BitRecover PDF Image Extractor Wizard :


دانلود BitRecover PDF برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی