آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود و نصب FreePDF v2.1.0 - برنامه ساخت و ویرایش فایل های پی دی‌ اف برای ویندوز
دانلود نرم افزار FreePDF - برنامه ساخت و ویرایش فایل های پی دی‌ اف برای ویندوز

FreePDF عنوان یک نرم افزار همه فن حریف در زمینه فایل های پی دی اف بوده که با استفاده از این ابزار میتوانید هر اقدامی که نیاز دارید را برای فایل های PDF خود انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های آماده پی دی اف را ویرایش کنید. در این زمینه امکان افزودن هر فایلی اعم از تصویر و متن و صوت را خواهید داشت که محدودیتی سد راه شما نخواهد بود. همچنین میتوانید فایل های پی دی اف که از رمز برخوردار هستند را ادیت نمایید که برای مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار پیشنهاد میشود باما همراه باشید. نسخه کرک شده برنامه با ترافیک نیم بهاء را میتوانید از سایت پاتوق یو به صورت رایگان دریافت کنید. دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش پی دی اف و pdfMachine و دانلود نرم افزار Bluebeam Revu eXtreme از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود FreePDF

✅ نام نرم افزار FreePDF ❤️ تعداد دانلود 434
⭐نسخه نرم افزار 2.1.0 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 219 مگابایت

توضیحات بیشتر FreePDF 


نرم افزار FreePDF جدا از ویرایش امکان ساخت را نیز دارا بوده که در این زمینه میتوانید فایل های خود را به آسانی طراحی و ذخیره سازی نمایید. در این زمینه امکان کپی و پیست نمودن را نیز خواهید داشت که وجود فونت های مختلف با امکان تغییر سایز آنها برایتان مقدور خواهد بود. نرم افزار FreePDF را میتوان یک گزینه عالی برای سفارشی سازی فایل های پی دی اف دانست که از آن بعنوان یک پی دی اف خوان نیز میتوان نام برد که برای مشاهده فایل های این سبکی میتوانید از این برنامه کمک بگیرید. لازم به ذکر است بدانید که این برنامه از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی پشتیبانی میکند.

FreePDF امکان حذف نمودن صفحات را نیز به شما خواهد داد که براساس نیاز خود میتوانید صفحات اضافی را حذف و یا صفحات جدیدی را به فایل مربوط اضافه نمایید. امکان قرار دادن حاشیه روی فایل های اماده و یا درحال ساخت نیز برایتان مقدور است. از دیگر ویژگی های این ابزار میتوان به ذخیره سازی آن برای چاپ اشاره نمود که میتوانید این برنامه را روی ویندو 11 نصب نمایید. سرعت بالا در خوانایی و امکان رمزنگاری روی فایل های مربوط نیز برایتان مقدور است که در این زمینه ابزار های بسیار خوبی برایتان درنظر گرفته شده است. اکنون میتوانید نرم افزار FreePDF را از سایت پاتوق یو دریافت کنید.

دانلود نرم افزار FreePDF - برنامه ساخت و ویرایش فایل های پی دی‌ اف برای ویندوز  دانلود نرم افزار FreePDF - برنامه ساخت و ویرایش فایل های پی دی‌ اف برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی