آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود AceThinker AcePDF 1.0 نرم افزار مشاهده و ویرایش PDF

AceThinker AcePDf

AceThinker AcePDF یک نرم افزار قدرتمند برای مشاهده و ویرایش فایل های PDF است. با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید به راحتی فایل های PDF خود را باز کنید، صفحات را مشاهده و ویرایش کنید، متن ها را ویرایش کنید، تصاویر را اضافه و حذف کنید، صفحات را ترتیب دهید، فایل ها را تقسیم بندی کنید و بسیاری از عملیات دیگر را بر روی فایل های PDF انجام دهید.

AceThinker AcePDF با واسط کاربری ساده و قابل فهم، همه کاربران می توانند به راحتی از امکانات این نرم افزار استفاده کنند و فایل های PDF خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند. 

به عنوان یک ویرایشگر PDF امکاناتی را برای ویرایش محتوای فایل های PDF به شما ارائه می دهد. شما می توانید متن ها را ویرایش، قلم ها و اندازه متن را تغییر دهید، تصاویر را اضافه و حذف کنید، صفحات را مجازی کنید و صفحات را به ترتیب دلخواه مرتب کنید.

علاوه بر ویرایش، AceThinker AcePDF قابلیت های تقسیم بندی و ادغام فایل های PDF را نیز داراست. شما می توانید صفحات را تقسیم کنید و بخش های مختلف را به صفحات جداگانه تبدیل کنید. همچنین، می توانید فایل های PDF مختلف را با یکدیگر ادغام کنید و یک فایل PDF بزرگتر ایجاد کنید.


دانلود AceThinker AcePDF

✅ نام نرم افزارAceThinker AcePDF❤️ تعداد دانلود5417
⭐نسخه نرم افزار1.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل74 مگابایت

همچنین، AceThinker AcePDF قابلیت مشاهده و پرینت فایل های PDF را نیز دارد. شما می توانید به راحتی صفحات PDF را مشاهده کنید، بزرگنمایی و کوچک نمایی کنید، صفحات را به صورت متن یا عکس پرینت کنید و تنظیمات پیشرفته پرینت را انجام دهید. برای ساخت پی دی اف علاوه بر این نرم افرار می توانید از PdfFactory Pro و SoftMaker FlexiPDF و Apowersoft ApowerPDF یا  Nitro Pro نیز استفاده کنید.

با اینکه AceThinker AcePDF قابلیت های پیشرفته ای را ارائه می دهد، اما واسط کاربری آن ساده و کاربرپسند است. هر کسی با هر سطح تجربه کاربری می تواند به راحتی از این نرم افزار استفاده کند و فایل های PDF خود را به دقت و دلخواه ویرایش و مدیریت کند. از دیگر نرم افزارهای ویرایش و نمایش پی دی اف می توان به دانلود نرم افزار Foxit PDF Editor و دانلود فوکسیت ریدر اشاره کرد.


AceThinker AcePDF


قابلیت های کلیدی AceThinker AcePDF 


- مشاهده فایل های PDF: با استفاده از AceThinker AcePDF، شما می توانید فایل های PDF خود را باز کنید و صفحات آن ها را به راحتی مشاهده کنید. همچنین می توانید به سرعت به صفحه مورد نظر پرش کنید و با استفاده از ابزارهای ناوبری، به راحتی در میان صفحات حرکت کنید.

- ویرایش فایل های PDF: با AceThinker AcePDF، شما می توانید متن ها را در فایل های PDF ویرایش کنید. می توانید متن ها را انتخاب کنید، تغییر دهید و حتی فونت ها، اندازه متن و رنگ ها را تغییر دهید. همچنین امکان افزودن تصاویر، لینک ها و فایل های پیوست شده نیز وجود دارد.

- تقسیم بندی و ادغام فایل های PDF: شما می توانید فایل های PDF را به صورت دلخواه تقسیم بندی کنید و صفحات را به ترتیب دلخواه قرار دهید. همچنین می توانید فایل های PDF را با یکدیگر ادغام کنید و یک فایل PDF بزرگتر ایجاد کنید.

- حفاظت از فایل های PDF: به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های PDF خود را محافظت کنید. شما می توانید رمز عبور روی فایل های PDF قرار داده و محتوا را محدود کنید. همچنین می توانید مجوزها و دسترسی های کاربران را تنظیم کنید و مانع از کپی برداری، ویرایش و پرینت فایل های PDF خود شوید.

5. تبدیل فایل های PDF: به شما امکان می دهد فایل های PDF را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. می توانید فایل های PDF را به فرمت های Word، Excel، PowerPoint، HTML و تصاویر (مانند JPEG و PNG) تبدیل کنید.

6. بهینه سازی فایل های PDF: با استفاده از AceThinker AcePDF، می توانید فایل های PDF خود را بهینه سازی کنید. می توانید اندازه فایل ها را کاهش دهید، تصاویر را بهینه کنید و مانع از ایجاد فایل های بزرگ و سنگین شوید.

1. تبدیل فایل های دیگر به PDF: با استفاده از AceThinker AcePDF، شما می توانید فایل های متنی، تصویری، وب صفحات و سند های متنی را به فرمت PDF تبدیل کنید. این امکان به شما کمک می کند تا اسناد خود را در قالب استاندارد و قابلیت اشتراک گذاری با دیگران ذخیره کنید.

2. استخراج متن: با AceThinker AcePDF، شما می توانید متن های موجود در فایل های PDF را استخراج کرده و در قالب متن قابل ویرایش ذخیره کنید. این امکان به شما کمک می کند تا متن های مورد نیاز را از فایل های PDF جدا کنید و در فرآیندهای دیگر مانند ویرایش و ترجمه آن ها استفاده کنید.

3. امکانات پیشرفته ویرایش: AceThinker AcePDF قابلیت های پیشرفته ای را برای ویرایش فایل های PDF ارائه می دهد. شما می توانید اشکال هندسی اضافه کنید، لینک ها را ویرایش کنید، صفحات را به صورت عمودی یا افقی چرخانده و نمایش های پیش نمایش را سفارشی کنید.

4. امکانات امنیتی: با AceThinker AcePDF، شما می توانید فایل های PDF خود را با استفاده از رمز عبور محافظت کنید. همچنین، می توانید مجوزها و دسترسی های کاربران را تنظیم کنید و مانع از کپی برداری، ویرایش و پرینت فایل های PDF خود شوید.


آموزش نصب و فعال سازی AceThinker AcePDF 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2 - محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی