آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » تبدیل پی دی اف و متون اسکن شده به اکسل - دانلود Aiseesoft PDF to Excel Converter 3.3.50

نرم افزار Aiseesoft PDF to Excel Converter

Aiseesoft PDF to Excel Converter ابزاری برای تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های اکسل قابل ویرایش می باشد. توسط این ابزار قادر به تبدیل فرمت PDF به فرمت های اکسل نظیر XLSX یا XLS می باشید ، همچنین قابلیت تمامی اجزای فرمت پی دی اف نظیر جداول ، نوع فونت و شکلبندی آن را دارا می باشد. با تکنولوژی تشخیص نوری کاراکتر (او سی آر) دارای دقت و توانایی بالا در تشخیص اشکال و فرم بندی فرمت پی دی اف حین تبدیل می باشد. نرم افزار دارای سرعت و دقت بالایی در تبدیل می باشد و قابلیت ایجاد Microsoft Excel 97-2003 (*.xls) یا Microsoft Excel 2007 (*.xlsx) را دارا می باشد.همچنین نرم افزار از زبان های مختلفی نظیر  انگلیسی آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، لاتین، کره ای، ترکی، تایلندی، یونانی، سیریلیک، عربی و چینی، و غیره پشتیبانی می کند.


دانلود Aiseesoft PDF to Excel Converter

✅ نام نرم افزارAiseesoft PDF to Excel Converter❤️ تعداد دانلود47996
⭐نسخه نرم افزار3.3.50🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل123 مگابایت

قابلیت های نرم افزار Aiseesoft PDF to Excel Converter

 

- تبدیل PDF به فایل اکسل
- تبدیل متن اسکن شده به داده ها قابل ویرایش با استفاده از تکنولوژی OCR
- قابلیت صادرات تنها داده های پی دی اف به فرمت اکسل
- صرفه جویی در وقت با پردازش دسته ای
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف
- پشتیبانی از تکنولوژی OCR
- پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص کاراکتر نوری
- رابط کاربری ساده و سریع

 

دانلود Solid Converter PDF و  دانلود PDF to Excel از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


کل فایل PDF خود را به یک سند اکسل تبدیل کنید 


 Aiseesoft PDF به Excel به شما امکان می دهد اسناد PDF را به سرعت و با دقت به فایل های قابل ویرایش Microsoft Excel تبدیل کنید که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. می‌توانید فایل‌های PDF را به‌عنوان Microsoft Excel 97-2003 (*.xls) یا Microsoft Excel 2007 (*.xlsx) ذخیره کنید. در مورد دوم، شما همچنین می توانید گزینه "page-per-sheet" را علامت بزنید.


فقط داده های مورد نیاز خود را به صفحات گسترده اکسل صادر کنید


اگر می خواهید فقط برخی از اطلاعات موجود در فایل های PDF را ویرایش کنید، فقط شماره صفحه یا محدوده صفحه مورد نظر خود را وارد کنید. سپس بخش هایی که مشخص کرده اید تبدیل می شود.


با پردازش دسته ای در زمان صرفه جویی کنید


وارد کردن چندین فایل PDF به نرم افزار شگفت انگیز و تبدیل آنها به صفحات گسترده اکسل می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. این فقط راحت است.


پشتیبانی از فایل های PDF چند زبانه


نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل از فایل های PDF چند زبانه شامل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، لاتین، کره ای، ترکی، تایلندی، یونانی، سیریلیک، عربی و چینی و غیره پشتیبانی می کند.

پسورد فایل :
کپی