آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » برنامه نویسی » نرم افزار ساخت بازی های کامپیوتری BuildBox Game Maker 2.2.9

نرم افزار BuildBox Game Maker

دانلود BuildBox Game Maker ساخت بازی بدون برنامه نویسی

 

BuildBox Game Maker ابزاری جهت ساخت بازی بدون نیاز به هر گونه برنامه نویسی می باشد. فقط کافیست عکس خود را در محیط نرم افزار بکشید و تغییرات را اعمال و بازی را ایجاد کنید ! ابزارهای مختلفی جهت ایجاد بازی در نرم افزار گنجانده شده است. ابزارهایی نظیر ساخت منو برای بازی ، دسترسی به مدیریت های مختلف بازی ، توانایی تولید لایسنس برای بازی در این نرم افزار گنجانده شده است.

ساخت بازی توسط این نرم افزار به سادگی ساخت یک پاورپوینت است ! تجارب کاربری پیچیده و دانستن هر گونه زبان برنامه نویسی نیاز نیست ، برای کار با این ابزار نیاز به هر گونه راهنمایی نخواهید داشت زیرا همه چی در دست شماست. شخصیت جدید، دشمن، شی، پلت فرم، دکوراسیون، قدرت، اثر و یا پس زمینه  فقط کافیست با کشیدن به محیط نرم افزار خود ایجاد کنید.

با موتور قدرتمند BuildBox شما قادر به کنترل فیزیک دنیای واقعی ، گیم پلی های منحصر به فرد و سبک های مختلف برای بازی خودتان خواهید بود. شما با قرار دادن لاینس روی بازی خودتان قادر به اشتراک گذاری و فروش بازی خودتان در Mac, Windows, iPhone, iPad, Android, Amazon Fire Phone, Amazon TV, OUYA  خواهید بود.

 

 

پسورد فایل :
کپی