آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » قفل گذار » دانلود نرم افزار قفل مموری فلش و انواع حافظه پرتابل GiliSoft USB Stick Encryption 12.4
نرم افزار قفل مموری فلش و انواع حافظه پرتابل GiliSoft USB Stick Encryption 5.0
نرم افزار GiliSoft USB Stick Encryption قادر است تا انواع مموری های فلش و به طور کلی انواع حافظه های قابل حمل را قفل کند. شما برای استفاده از این نرم افزار فقط یکبار آنرا در رایانه خود نصب می کنید و سپس با اتصال فلش مموری خود به پورت یو اس بی سیستم اقدام به قفل آن می نمایید. در واقع این نرم افزار دارای دو قسمت می باشد قسمت اول که در ویندوز نصب می گردد و نقش واسطه را بین فلش و ویندوز ایفا می کند و قسمت اصلی که درون فلش مموری نصب میگردد.
در واقع وقتی شما نرم افزار را اجرا می کنید از شما در خواست می کند تا حافظه پرتابل مورد نظر را به پورت یو اس بی سیستم وصل کنید با اینکار شما میتوانید فایل های اصلی نرم افزار را در حافظه مورد نظر نصب کنید و با خود همراه داشته باشید. پس از نصب فایلهای اصلی نرم افزار بر روی حافظه، از شما می خواهد تا پسوردی را برای آن انتخاب کنید که با وارد کردن پسورد کلیه پوشه ها و فایلهای موجود در حافظه ناپدید خواهند شد و تنها آیکون برنامه باقی می ماند که برای ظاهر کردن اطلاعات موجود  در مموری می بایست پسورد را وارد کنید. با این نرم افزار دیگر شما نگران گم شدن فلش مموری خود و یا افتادن آن به دست افراد غریبه نخواهید بود زیرا به هیچ وجه اطلاعات موجود در آن قابل دسترسی نیست مگر با وارد کردن پسود.

دانلود GiliSoft USB Stick Encryption

✅ نام نرم افزارGiliSoft USB Stick Encryption❤️ تعداد دانلود74288
⭐نسخه نرم افزار12.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل12 مگابایت

برخی از ویژگیهای نرم افزار GiliSoft USB Stick Encryption


- قفل آسان فلش مموری و انواع حافظه قابل حمل.
- امکان نصب نرم افزار در حافظه مورد نظر.
- جلوگیری از سرقت اطلاعات موجود در حافظه.
- انجام عملیات قفل گذاری در سریعترین زمان ممکن.
- اجرای خودکار نرم افزار پس از اتصال حافظه به رایانه.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...

پسورد فایل :
کپی