آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود نرم افزار بازیابی تصاویر از دوربین دیجیتال و کارت های حافظه ArtPlus Digital Photo Recovery 7.2.9.220

دانلود ArtPlus Digital Photo Recovery

 

 ArtPlus Digital Photo Recovery ابزار بازیابی فرمت های مختلف عکس ، فیلم و موزیک از فلش دیسک ها و دوربین های دیجیتال می باشد. با این ابزار حتی قادر به بازیابی اطلاعات فلش دیسک های خراب که توسط ویندوز خوانده نمی شوند ، خواهید بود. روند بازیابی بسیار آسان و تنها در سه مرحله می باشد و توسط آن قادر به بازیابی فیلم ، عکس و موزیک از دوربین های دیجیتال ، فلش دیسک و رم ها می باشید.

قابلیت های نرم افزار ArtPlus Digital Photo Recovery

 

- قابل اجرا بر روی ویندوز XP / Vista / 7 / 8 / 10

- توانایی بازیابی تمامی مموری کارت ها

- قابلیت انتخاب فقط تصاویر

- قابلیت بازیابی از مموری کارت های فرمت شده

- قابلیت بازیابی از مموری کارت های خراب شده

- توانایی بازیابی فرمت های عکس JPG, TIF و RAW

- بازیابی فایل های صوتی و تصویری

 

برنامه ArtPlus Digital Photo Recovery

 

 

بازیابی آسان تصاویر تنها در سه مرحله با نرم افزار ArtPlus Digital Photo Recovery :

 

با این ابزار به آسانی می توانید تصاویر و یا هر فرمت صوتی و تصویری را از مموری کارت ها ، فلش ها و دوربین های دیجیتال بازیابی کنید ، فقط کافی است توسط نرم افزار مموری کارت را انتخاب کنید ، زمان اسکن بستگی به سرعت کامپیوتر و فلش دارد. بعد از پایان اکسن یک پیشنمایش از فایل های بازیابی شده نمایش داده می شود که می توانید تمامی انها یا هر کدام را دوست داشتید با یک کلیک بازیابی و ذخیره کنید.

نرم افزار دارای دو حالت عادی و پیشرفته می باشد ، در حالت پیشرفته قابلیت بازیابی فرمتی خاص را خواهید داشت. نرم افزار قابلیت بازیابی عکس از فلش ها با حجم های مختلف را دارا می باشد.

پسورد فایل :
کپی