آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود و نصب Stellar Repair for Photo 8.7.0.2 برنامه تعمیر تصاویر آسیب دیده و خراب

دانلود Stellar Repair for Photo برای ویندوز

Stellar Repair for Photo یکی از بهترین ابزار DIY برای تعمیر تصاویر آسیب خورده با فرمت .JPG یا .JPEG می باشد. اگر عکس شما بهم خورده، مات شده یا تکه تکه شده است، این نرم افزار به شما امکان بازیابی آن را می دهد. امکان استخراج تصویر بندانشگتی از عکس هایی که به شدت آسیب خورده اند نیز وجود دارد. اگر بخواهید می توانید چندین عکس را به شکل همزمان تعمیر کنید. تصاویری که بازیابی شده اند پیش از ذخیره سازی به نمایش در می آیند تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید. در عرض چند مرحله کوتاه تمامی تصاویر شما بهبود پیدا می کند.

عکس ها می توانند تحت شرایط مختلفی مانند انتقال از فلش های خراب، حین ویرایش و بسیاری دیگر آسیب ببینند. Stellar Repair for Photo به شما کمک می کند انواع این تصاویر آسیب دیده را به سادگی به کیفیت مطلوب برسانید. نوار میزان پیشرفت عملیات به نمایش در می آید و می توانید پس از اتمام عملیات انتظار نتیجه ای مطلوب را داشته باشید. هم چنین با تمام شدن عملیات این برنامه اعلامیه ای را برای شما به نمایش در می آید که به شما خبر می دهد می توانید عکس های بازیابی شده خود را مشاهده کنید. دانلود Kernel Photo Repair از دیگر برنامه های مرتبط می باشد.


دانلود Stellar Repair for Photo

✅ نام نرم افزارStellar Repair for Photo❤️ تعداد دانلود7816
⭐نسخه نرم افزار8.7.0.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل56 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Stellar Repair for Photo


- پشتیبانی از فرمت های .JPG یا .JPEG 

- بازیابی عکس های مات شده، پیکسلی و ...

- نمایش پیش نمایشی از عکس های بازیابی شده

- امکان بازیابی چند عکس به شکل همزمان

- نمایش میزان پیشرفت برنامه در بازیابی عکس

- بازیابی تصاویری که باز نمی شوند.

- فشرده شده و کم حجم

- قابل استفاده برای افراد تازه کار


تصاویری از محیط نرم افزار Stellar Repair for Photo :


دانلود Stellar Repair for Photo برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی