آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » رمزگشایی بارکد کیوآر در کامپیوتر CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator 1.1.2.4

دانلود CodeTwo برای ویندوز

CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator بارکد های QR امروزه بیشتر از هر زمان دیگری محبوب شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید آن ها را در تبلیغات، بنر ها، انواع محصولات، وب سایت ها، کارت ها و ایمیل ها پیدا کنید. یک بارکد QR ممکن است دارای متن، لینک، ایمیل، شماره تلفن، یا هر داده دیگری باشد. با استفاده از این برنامه قادر به دیدن محتوای اینگونه بارکدها در دسکتاپ خود خواهید بود. هم چنین می توانید بارکدهایتان را مستقیما در سیستم شخصی خود تولید کنید. این نرم افزار قادر به decode کردن بارکدهای QR به شکل مستقیم از عکس، صفحه نمایش، فایل، کلیپ برد، وبکم یا اطلاعات یک فایل است.

این برنامه به شکل رایگان ارائه شده است و با کمک آن می توانید اطلاعات خود را آسان تر به اشتراک بگذارید. اگر به کامپیوتر شما بیش از 1 دوربین متصل شده باشد، این برنامه امکان انتخاب بین آن ها را می دهد. با کمک این گزینه می توانید به شکل مستقیم از بارکد QR خود عکس بگیرید و محتوای آن را مشاهده کنید. تولید کردن بارکد های QR با این برنامه به سادگی انجام می شود. متن و محتوای دلخواه خود را وارد کنید و سپس بارکد را تولید کنید.


ویژگی های نرم افزار CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator :


- تولید و ذخیره سازی بارکدهای QR در فایل

- اشتراک گذاری بارکد های تولید شده

- امکان انتخاب بین دوربین های مختلفی که به سیستم وصل شده است

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- مشاهده محتوای انواع بارکدهای موجود در ایمیل ها

- سریع، مصرف اندک از منابع سیستمی

- رابط کاربری مدرن و متریال


تصاویری از محیط نرم افزار CodeTwo QR Code Desktop Reader & Generator :


دانلود CodeTwo برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی