آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Vibosoft Android Mobile Manager 3.10.69 نرم افزار مدیریت اندروید با کامپیوتر ویندوز

دانلود Vibosoft Android Mobile Manager برای ویندوز

Vibosoft Android Mobile Manager شما می توانید به سادگی کنترل همه چیز سیستم اندرویدی خود را از کامپیوتر در دست بگیرید. برای این که سیستم اندرویدی خود را ایمن نگه دارید باید از داده های با اهمیت خود یک پشتیبان در کامپیوتر خود ایجاد کنید. یکی از راه های مدیریت اندروید از طریق کامپیوتر، وصل کردن آن با کابل usb به کامپیوتر می باشد. این برنامه با ارائه امکانات بیشتر به شما امکانمدیریت فایل های اندرویدی را بدون هیچ محدودیتی می دهد. می توانید از تمامی داده های خود پشتیبان تهیه کنید، بدون این که چیزی از دست برود. شما می توانید اپ های خود را مدیریت کنید، دانلود و نصب یا حذف کنید و از آن ها خروجی بگیرید.

شما قادر به ویرایش مخاطبین خود نیز خواهید بود. می توانید catalogue های جدیدی از کامپیوتر در حالی که فایل ها را از گوشی خود خروجی میگیرید تنظیم کنید. شما قادر به انتخاب فرمت دلخواه برای مسیج های خروجی گرفته شده هستید. با یک کلیک می توانید پشتیبان بگیرید یا پشتیبان های خود را بازیابی کنید. مهم نیست که چه اتفاقی برای سیستم اندرویدیتان بیوفتد، هیچ وقت داده های خود را از دست نخواهید داد. با انتخاب مسیج های مورد نظر خود و انتخاب گزینه delete می توانید گروهی پیام ها را حذف کنید.


ویژگی های نرم افزار Vibosoft Android Mobile Manager :


- پشتیبان گیری آسان از داده ها

- خروجی گرفتن از پیامک های دریافتی

- مرتب کردن اپلیکیشن ها و حذف آن ها

- ذخیره سازی پیام ها با فرمت دلخواه

- ویرایش مخاطبین سیستم اندرویدی

- مشاهده فایل های موجود در سیستم اندرویدی

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار Vibosoft Android Mobile Manager :

دانلود Vibosoft Android Mobile Manager برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی