آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Aircopy 3.10.191006 | برنامه انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر توسط وای فای

دانلود AirCopy برای ویندوز

Aircopy نرم افزاری قدرتمندی برای انتقال فایل ها بین گوشی و کامپیوتر می باشد. این برنامه وایرلس بوده، رابط کاربری دوستانه ای دارد و با سرعت بالایی اطلاعات شما را انتقال می دهد. امنیت شما حفظ خواهد شد. می توانید از گوشی به کامپیوتر یا برعکس اطلاعات خود را انتقال دهید. نیازی نیست اپلیکیشنی جدا بر روی گوشی خود نصب کنید. با ارتباط وای فای، تصاویر، فیلم ها، و اسناد شما با سه مرحله آسان انتقال پیدا خواهد کرد.

Aircopy را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بارکد QR تولید شده را روی گوشی خود اسکن بگیرید و فایل ها را با سرعت بالا انتقال دهید. این رنم فازار نیازی به وصل کردن USB ندارد و همه کارها را به شکل وایرلس انجام می دهد. علاوه بر این نیازی به جفت کردن سیستم ها از طریق بلوتوث نیست. ترافیک اینترنتی شما مصرف نخواهد شد. صرفا نیاز به روتری دارید که سیستم های شما را در یک شبکه قرار دهد. لپ تاپ ها چنین روتری را به شکل داخلی دارند و برای کامپیوتر باید روتری جدا داشته باشید.

انتقال اطالعات انقدر سریع انجام می شود که آنی به نظر می رسد. فایل های دلخواه خود را روی گوشی انتخاب کنید تا با سرعت بالایی به کامپیوتر شما انتقال پیدا کند. Aircopy از درگاه های امن برای انتقال داده ها استفاده می کند. Aircopy رابط کاربری دوستانه ای دارد که افراد تازه کار نیز در کار با آن دچار مشکل نخواهند شد. این نرم افزار از فایل های نسبتا حجیم نیز پشتیبانی می کند. دانلود ایردروید AirDroid از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار Aircopy


- عدم نیاز به جفت کردن سیستم ها با بلوتوث

- عدم نیاز به نصب کردن اپلیکیشن جدا روی اندروید

- عدم نیاز به متصل کردن سیستم ها با کابل

- انتقال داده ها با سرعت بسیار بالا

- پشتیبانی از تصاویر، فایل های ویدیویی؛ اسناد و ...

- وصل کردن سیستم ها با سه مرحله ساده

- امکان انتقال دادن فایل ها از کامپیوتر به گوشی

- استفاده از درگاه های امن برای انتقال داده ها

تصاویری از محیط نرم افزار Aircopy :

دانلود AirCopy برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی