آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Blancco Drive Eraser 6.11.0 - برنامه حذف اطلاعات هارد دیسک بدون امکان بازیابی تحت بوت

دانلود Blancco برای ویندوز

Blancco Drive Eraser

این اپلیکیشن قادر به پاک کردن امن داده ها و غیر قابل بازگشت کردن آن ها می باشد. این نرم افزار از SSD ها نیز پشتیبانی می کند. می توانید به شکل همزمان هاردهای SSD و HDD خود را به شکل دائمی پاک سازی کنید. این نرم افزار قادر به اتوماسیون حذف اطلاعات برای حذف کردن فریز قفل های فریز بایوس می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار RAID dismantling و pass through است. با کمک کنسول این برنامه قادر به مدیریت نحوه حذف اطلاعات خود خواهید بود. از حالت ریموت نیز پشتیبانی می شود و قادر به پاک کردن اطلاعات از روی سرور ها نیز خواهید بود. سرعت این برنامه بالاست و با فرآیند موازی سازی پاک کردن اطلاعات می تواند در سریع ترین زمان ممکن هاردهای شما را به شکل دائمی پاک کند.

Blancco Drive Eraser به شکل خودکار SSD ها را شناسایی می کند و متدی متفاوت برای حذف اطلاعات آن ها به کار می گیرد. لیست بزرگی از الگوریتم های بین المللی و استاندارد به کار گرفته می شود تا اطلاعات شما غیر قابل بازگشت شوند. از جمله استانداردهای به کار گرفته شده در این برنامه می توان به HMG/CESG, NIST, BSI و DoD اشاره کرد. این اپلیکیشن مکان های پنهان هارد شما را نیز شناسایی می کند و اطلاعات را از آن ها حرف می کند. پس از پاک سازی اطلاعات می توانید درایوهای ریفورمت کنید. Blancco Drive Eraser به زبان های مختلف ترجمه شده است. دانلود Remo Drive Wipe و نرم افزار حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی از دیگر برنامه های حذف اطلاعات می باشد.

ویژگی های نرم افزار Blancco Drive Eraser


- حذف کردن اطلاعات از SSD ها

- حذف کردن اطلاعات به شکل همزمان از هاردها

- امکان کنترل برنامه به شکل ریموت

- به کار بردن استانداردهای بین المللی

- غیر قابل بازگشت کردن اطلاعات از روی هارد

- شناسایی خودکار نوع هاردها

- سرعت بسیار بالا در حذف اطلاعات

- مناسب برای افراد حرفه ای


نکته : این ابزار برای حذف از طریق بوت می باشد و بعد از دانلود فایل iso مورد نظر را روی فلش دیسک بواسطه ابزارهایی نظیر ( دانلود rusuf ) بوت کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Blancco Drive Eraser :


دانلود Blancco برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

Minimum System Requirements:


- 1 GB RAM memory in most cases (2 GB for PXE booting)

Local erasure:


- CD/DVD drive or USB port for booting the software
- SVGA display and VESA compatible video card
- USB port for saving reports

Remote erasure (requires Blancco Management Console):


- Ethernet NIC
- DHCP Server running on local network for PXE booting, remote erasure and report collection

پسورد فایل :
کپی