آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Guthrie HPGL2CAD 2020 A.10 تبدیل فرمت های HPGL, HP-GL, و PLT به DWG و DXF

دانلود Guthrie HPGL2CAD برای ویندوز

Guthrie HPGL2CAD نرم افزاری کم حجم و در عین حال کاربردی می باشد که با آن می توانید فرمت های HPGL, HP-GL, و PLT را به DWG و DXF تبدیل کنید. این فرمت ها توسط اپلیکیشن های CAD پشتیبانی می شوند و امکان شخصی سازی آن ها را خواهید داشت. این برنامه حتی امکان ورژن AutoCAD را نیز به شما می دهد تا نسخه ای سازگار با نرم افزار کد خود خروجی بگیرید. از ورژن 11 تا 14 و 2016 پشتیبانی می شوند. رابط کاربری برنامه در عین سادگی دوستانه است و تبدیل کردن فرمت ها با آن با سرعت بالا و به سادگی انجام می شود. Guthrie HPGL2CAD امکان تبدیل گروهی فایل ها را هم با رابط کاربری بصری و هم command line به وجود می آورد. می توانید از wild card ها نیز برای فرآیند های گروهی استفاده کنید. با این نرم افزار حتی می توانید فرآیند تبدیل فایل هایتان را خودکار کنید.

این اپلیکیشن از فایل های plot چند صفحه ای هم پشتیبانی می کند. هر کدام از خروجی های شما در فایل جداگانه DXF/DWG خروجی گرفته می شود. گزینه ای در برنامه وجود دارد که با آن می توانید خط ها و قوس های مختلف را به یک چند ضلعی تبدیل کنید. در Guthrie HPGL2CAD امکان چرخاندن نمودار هایتان را با مضاربی از 90 درجه خواهید داشت. Guthrie HPGL2CAD اکنون از آخرین ورژن AutoCAD 2021 و هم چنین فایل های pdf هم پشتیبانی می کند. می توانید Decimal place را نیز تنظیم کنید.

ویژگی های نرم افزار Guthrie HPGL2CAD


- تبدیل گروهی فایل ها

- پشتیبانی از فرمان های command line

- پشتیبانی از ورژن های مختلف autocad

- چرخاندن پلات به شکل دلخواه

- استفاده از wildcard های مختلف

- پشتیبانی از فایل های pdf

- پشتیبانی از plot های چند صفحه ای

- تنظیم کردن decimal place

تصاویری از محیط نرم افزار Guthrie HPGL2CAD :


دانلود Guthrie HPGL2CAD برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی