آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Vmware Vrealize Suite v2019 نرم افزار قدرتمند اتوماسیون زیرساخت برای سازمان ها

دانلود Vrealize برای ویندوز

Vmware Vrealize Suite نرم افزار مدیریت فضاهای ابری می باشد که به سازمان های IT پلتفرمی مدرن برای اتوماسیون زیرساخت ها، انجام عملیات دقیق و پایدار ارائه می کند. vRealize Automation امکان تامین سلف سرویس، ارائه و مدیریت LIFECYCLE زیرساخت ها و اپلیکیشن ها را با امنیت کامل و امکانات مدیریتی مختلف فراهم می کند. vRealize Operations که با ML طراحی شده است، امکاناتی نظیر پایش فضاهای ابری چندگانه، زیرساخت های Kubernetes و فعالیت های خودکار برای بهینه سازی، برنامه ریزی و تغییر ابعاد multicloud و توسعه HCI را در اختیار شما می گذارد. vRealize Log Insight یک سیستم مدیریت LOG ناهمگن، با انعطاف پذیری بالا می باشد که کار عیب یابی فضاهای ابری، چه در سطح مجازی و چه در سطح فیزیکی را امکان پذیر می کند.

Vmware Vrealize Suite مدیریت زیرساخت ها و lifecycle و توسعه آن ها با این برنامه سریع تر انجام می شود. توجه داشته باشید که این برنامه تنها با سیستم های 64 بیتی سازگار است. با به کار بردن این برنامه، نه تنها زیرساخت هایتان را بهینه می کنید، بلکه جلوی بسیاری از مشکلات احتمالی که در آینده ممکن است رخ بدهد را می گیرید. یکی از بهترین برندهای موجود در برای مجازی سازی دیتاسنتر ها و فضاهای ابری مختلف، محصولات اارئه شده توسط شرکت VMware می باشد.

ویژگی های نرم افزار Vmware Vrealize Suite


- آسان سازی عیب یابی قطعات

- بهینه سازی زیرساخت ها

- تسریع انجام کارها

- انعطاف پذیری بسیار بالا

- پلتفرمی مدرن با جدیدترین امکانات

- تنها سازگار با سیستم های 64 بیتی

- مدیریت آسان زیرساخت ها

- عیب یابی دیتاسنتر در سطح مجازی

تصاویری از محیط نرم افزار Vmware Vrealize Suite :


دانلود Vrealize برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:


vCenter Server 6.0/ESXi version 6.0
CPU:2 vCPUs if content lifecycle management is disabled./4 vCPUs, if content lifecycle management is enabled.
Memory:16 GB memory
Space:127 GB storage

پسورد فایل :
کپی