آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود LantechSoft Batch Excel to ODS Converter 2.1.1.21 تبدیل گروهی فایل های اکسل به ods برای ویندوز

دانلود LantechSoft Batch Excel to ODS Converter برای ویندوز

LantechSoft Batch Excel to ODS Converter نرم افزاری مناسب برای تبدیل فرمت های xls و xlsx به فرمت ods می باشد. این تبدیل زمانی به کارتان می آید که با ویرایشگر متنی ای سر و کار دارید که از فرمت ods پشتیبانی می کند ولی قادر به باز کردن فایل های اکسل نیست. این نرم افزار به شکل گروهی تمام فایل های اکسلی که به آن اضافه کرده اید را به فرمت ods تبدیل می کند. فایل های جدید را می توانید در مکان دلخواه خود ذخیره کنید. اگرچه فرمت فایل شما تغییر می کند؛ اما محتوای آن عوض نمی شود. این اپلیکیشن بسیار سریع عمل می کند. Batch Excel to ODS Converter با ورژن های مختلف ویندوز سازگار است.

رابط کاربری این نرم افزار آسان می باشد. حتی فایل های بسیار سنگین شما در زمان بسیار کمی تبدیل می شود. این اپلیکیشن قادر به تبدیل انواع ورژن های xls و xlsx است که با نسخه های مختلف اکسل ذخیره شده اند. Batch Excel to ODS Converter رابط کاربری دوستانه ای دارد و در عین حال بسیار کم حجم و سبک است. کافیست فایل ها یا فولدر دلخواه خود را به برنامه اضافه کنید. اگر فولدر را انتخاب کنید؛ تمام فایل های اکسل موجود در آن به این اپلیکیشن اضافه می شود و قادر به تبدیل کردن آن خواهید بود. مکان ذخیره سازی فایل های تبدیل شده را تعیین کنید و روی convert بزنید تا باقی کارها برای شما انجام شود. از دیگر نرم افزارهای مفید اکسل می توان به آموزش بهترین فرمول های اکسل و تبدیل اسناد PDF به اکسل اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار LantechSoft Batch Excel to ODS Converter


- سرعت بالای عملیات تبدیل

- تبدیل گروهی فایل ها

- سازگار با ورژن های مختلف xls و xlsx

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

- کم حجم نسبت به برنامه های مشابه

- حفظ ساختار و اطلاعات فایل

- تعیین کردن محل فایل های خروجی

- امکان انتخاب فولدر حاوی فایل ها

- سازگار با ورژن های مختلف ویندوز

تصاویری از محیط نرم افزار LantechSoft Batch Excel to ODS Converter :


دانلود LantechSoft Batch Excel to ODS Converter برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی